וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים מהדרום נעצרו בחשד להתעללות חמורה בבנם התינוק; מצבו בינוני

1.5.2020 / 11:16

מעצרם אירע לאחר שהביאו את בנם, תינוק בן 5 ימים, לטיפת חלב באשקלון, שם התגלה כי הוא סובל מחבלות קשות בפלג גופו העליון. משם הועבר התינוק לביה"ח ברזילי ואז לסורוקה, ובבדיקה עלה כי הוא סובל מדימום קשה בראשו. מעצרם של השניים הוארך עד ליום ראשון

עריכה: אסף דרורי

הורים מהדרום נעצרו בחשד כי התעללו בבנם, תינוק בן חמישה ימים, לאחר שבבדיקה רפואית התגלה כי הוא סובל מחבלות קשות. מעצרם של השניים הוארך היום (שישי) עד ליום ראשון בבית משפט השלום באשקלון.

מעצרם אירע בעקבות בדיקה שנעשתה לתינוק בסניף טיפת חלב באשקלון, אליו הובא על ידי הוריו. בבדיקה התגלה כי הוא סובל מחבלות חמורות בפלג גוף עליון, אז הופנו ההורים לטיפול רפואי בבית החולים ברזילי בעיר. מברזילי הועבר התינוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם התברר כי מצבו בינוני וכי הוא סובל מדימום קשה בראשו - ועלה החשד כי הוריו טלטלו אותו.

במקביל למעצרם במשטרת אשקלון, הועבר דיווח לגורמי הרווחה בעיר.

אילוסטרציה ניידת משטרה, 2019. שלומי גבאי
ניידת משטרה/שלומי גבאי

עו"ד מיכאל בוסקילה, שמייצג את האב החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית אמר כי "מדובר באב נורמטיבי לארבעה ילדים, שמעולם לא היו תלונות לגבי התנהלותו כלפי ילדיו. האב משתף פעולה באופן מלא עם החקירה ומכחיש את החשדות. יש לציין שההורים הם שהביאו את בנם לקבל טיפול רפואי. האב מתפלל להחלמתו המהירה של בנו".

(עדכון ראשון: 09:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully