וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים מהדרום נעצרו בפעם השנייה בחשד להתעללות חמורה בבנם בן ה-3 חודשים

24.7.2020 / 10:22

בבית החולים ברזילי דיווחו למשטרה על החשד, לאחר שבבדיקה רפואית עלה כי התינוק סובל מחבלות בכל חלקי גופו. הם הועברו לחקירה, ובית משפט השלום באשקלון ידון בהארכת מעצרם. רק לפני חודשיים שוחררו ממעצר בגין חשד לפגיעה נוספת בבנם, שהיה אז בן חמישה ימים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

זוג הורים מהדרום נעצר אתמול (חמישי) בחשד להתעללות חמורה בבנם התינוק בן השלושה חודשים - חודשיים בלבד לאחר מעצר דומה. השניים נעצרו בעקבות דיווח מבית החולים ברזילי באשקלון על החשד, לאחר שבבדיקה רפואית עלה כי התינוק סובל מחבלות חמורות בכל חלקי גופו.

ההורים הועברו לחקירה במשטרת אשקלון ונמסר דיווח לגורמי הרווחה בעיר. בית משפט השלום באשקלון ידון היום בהארכת מעצרם.

לפני כחודשיים, השניים נעצרו בנסיבות דומות בעקבות בדיקה שנעשתה לתינוק - שהיה אז בן חמישה ימים - בסניף טיפת חלב באשקלון, אליו הובא על ידי הוריו. מבית החולים ברזילי הועבר התינוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם התברר כי מצבו בינוני וכי הוא סובל מדימום קשה בראשו - ועלה החשד כי הוריו טלטלו אותו. עם זאת, הוריו שוחררו ממעצר.

אילוסטרציה ניידת משטרה, 2019. שלומי גבאי
ההורים נעצרו/שלומי גבאי

עו"ד מיכאל בוסקילה, שייצג את האב החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר בחודש מאי כי "מדובר באב נורמטיבי לארבעה ילדים, שמעולם לא היו תלונות לגבי התנהלותו כלפי ילדיו. האב משתף פעולה באופן מלא עם החקירה ומכחיש את החשדות. יש לציין שההורים הם שהביאו את בנם לקבל טיפול רפואי. האב מתפלל להחלמתו המהירה של בנו".

(עדכון ראשון: 10:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully