וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי התינוק מהדרום הנחשדים בהתעללות הורשו לבקר אותו

13.11.2020 / 19:29

המשטרה אפשרה לשניים לבקר את בנם בן ה-4 חודשים בבית החולים ברזילי, שם הוא מאושפז במצב אנוש. אמו של התינוק קיבלה סקירה מהרופאים בנוגע למצבו הרפואי של התינוק המאושפז מאז יום שלישי

בווידאו: מפקד תחנת אשקלון על החשד להתעללות בתינוק/מערכת וואלה! NEWS

המשטרה אפשרה היום (שישי) להורי התינוק מהדרום העצורים בחשד להתעללות בו, לבקרו בבית החולים. התינוק, בן ארבעה חודשים, מאושפז בבית החולים ברזילי מאז יום שלישי במצב אנוש.

במשטרה הוחלט לאשר אתה הביקור בתום הערכת מצב שהתקיימה בראשות מפקד מרחב לכיש, בנוגע להתקדמות בחקירתם של ההורים. במהלך היום השוטרים הביאו את האב ממתקן המעצר לבית החולים, שם אפשרו לו להיפגש עם הרופאים ולבקר את בנו.

בית חולים ברזילי, אשקלון. ראובן קסטרו
ההורים הורשו לבקר את הבן באופן חריג. בית החולים ברזילי/ראובן קסטרו

לאחר מכן גם האם נפגשה עם הבן, לאחר שקיבלה סקירה מהרופאים בנוגע למצבו. בתום הביקור היא הוחזרה למעצר.

לאחרונה האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרם של השניים, בחשד למעשים. במהלך הדיונים נמסר כי התינוק סובל משברים בצלעות שנגרמו לפני כמה ימים, שברים ביד, ופגיעה בראשו. הוא במצב קשה ומאושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים.

השניים נעצרו ביום שלישי בבוקר, לאחר שהאב פינה לבית החולים את התינוק במצב אנוש. לפי עדותו של מנהל טיפול נמרץ, הפעוט הגיע לבית החולים ללא הכרה והיה לו דופק נמוך, וכשהתחיל להנשים את הקטין, הוא שם לב כי ישנם סימני חבלה בראשו של הפעוט ושטפי דם. עוד מסר הרופא בעדותו כי נראה שהסימנים על גופו של הפעוט אירעו בימים האחרונים.

הרופא הבהיר כי בשלב זה לא ניתן לקבוע בוודאות שמקור החבלה בהתעללות, אך לא ניתן לשלול זאת. האב סיפר בחקירתו כי האכיל את בנו, ולאחר מכן השכיב אותו על בטנו ויצא מהחדר. בהמשך שמע קולות חנק, ומצא את התינוק מקיא וחיוור. לטענתו, בשלב זה הזמין אמבולנס, שפינה את בן הארבעה חודשים לבית החולים ברזילי כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. בחקירה הכחיש האב כי פגע או התעלל בבנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully