וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה איסקוב ששרדה ניסיון רצח בידי בעלה שוחררה מביה"ח: "אופטימית וחזקה"

29.10.2020 / 17:52

האישה שנדקרה 20 פעמים על ידי בעלה בביתם שבמצפה רמון, אמרה עם שחרורה כי היא "יוצאת לחיים חדשים". היא הודתה לצוות הרפואי של בית החולים, והבהירה כי מצפה לה "דרך ארוכה לשיקום, אך אני עם הפנים קדימה"

בווידאו: קבלת הפנים לשירה איסקוב שנפצעה קשה מדקירות בעלה/מערכת וואלה! NEWS

שירה איסקוב, ששרדה ניסיון רצח בידי בעלה ונפצעה אנושות מדקירות במצפה רמון בערב ראש השנה, שוחררה מהמרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע - כך נמסר הערב (חמישי) מבית החולים. איסקוב פונתה במצב אנוש לחדר הטראומה בבית החולים ממצפה רמון בערב החג, כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית ועל גופה כ-20 פצעי דקירה.

לקראת שחרורה מבית החולים תיארה שירה כי היא יוצאת לחיים חדשים. "יש לי דרך ארוכה לעבור עד שאסיים את כל התהליך הרפואי, אך אני עם הפנים קדימה, אופטימית וחזקה מתמיד", סיפרה. היא הודתה לצוות הרפואי של בית החולים, וציינה כי הם "טיפלו בי במקצועיות, מסירות ואנושיות".

שירה איסקוב, האישה שבעלה ניסה לרצוח אותה ממצפה רמון. אתר רשמי, מערכת וואלה
"שירה עברה אצלנו תהליך ריפוי משמעותי, הן פיזי והן רגשי". שירה איסקוב/מערכת וואלה, אתר רשמי

בני משפחתה של איסקוב הביעו שמחה והתרגשות משחרורה מבית החולים. אחיה תיאר כי "יש לנו רגשות מעורבים, אבל שמחים להשתחרר. מבחינה בריאותית עשו לה את כל הטיפולים הרפואיים ומפה נותר השיקום. עכשיו זה רק יתחיל".

אחיה הוסיף כי "הרופאים ראו שהחוזק הנפשי שלה עם הילד הרבה יותר גדול, אז החליטו לשחרר אותה. היא תהיה בבית, אבל יחד עם תהליך שיקום בבית חולים בצפון כל יומיים".

עוד בוואלה!

20 דקירות בכל חלקי גופה: אביעד משה מואשם בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

לכתבה המלאה

מבית החולים סורוקה נמסר כי לאחר ייצוב מצבה בערב ראש השנה בחדר הטראומה, היא הובהלה לחדר ניתוח, שם נותחה במשך שעות ארוכות. בתום הניתוח הממושך היא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ כללי. במהלך האשפוז עברה סדרת ניתוחים וטופלה על ידי צוות רב מקצועי הכולל: כירורגים כלליים, כירורגים לב וחזה, פה ולסת, פלסטיקאים, עיניים ומרדימים.

לאחר ההתאוששות ביחידה לטיפול נמרץ כללי היא הועברה לטיפול במחלקה כירורגית ובהמשך החלה בהליך שיקום במחלקת השיקום בבית החולים, במהלכו טופלה על ידי אנשי הצוות במחלקה. היום היא שוחררה מבית החולים לאחר כחודש וחצי של אשפוז, להמשך שיקום קרוב לבית הוריה, מתוך רצון וצורך להיות קרובה לבנה ובהמלצת אנשי מקצוע. הרופאים והצוותים שטיפל בה נפרדו ממנה, חיזקו אותה ואיחלו לה בהצלחה בהמשך דרכה.

אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ניסה לרצוח את שירה בדקירות. אביעד משה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

ד"ר יולי טרגר, מנהל מחלקת השיקום בסורוקה בירך על שחרורה של שירה, ואמר: "אני שמח שהגענו ליום הזה". הוא הסביר כי "שירה עברה אצלנו תהליך ריפוי משמעותי, הן פיזי והן רגשי. שיתוף הפעולה המלא שלה עם הצוות הביא לשיפור ניכר במצבה".

"יחד עם זאת", הבהיר ד"ר טרגר, "צפויה לה עוד דרך ארוכה ומאתגרת בהסתגלות למצב החדש עד לריפוי מלא". מנהל מחלקת השיקום הוסיף כי "מהיכרותי אותה, היא לוחמת אמיתית ונחושה מאד, ואין לי ספק שהיא תצלח את הליך השיקום שעוד צפוי לה".

הפגנה נגד אלימות נגד נשים לאחר ניסיון הרצח במצפה רמון, כרמיאל, 22 בספטמבר 2020. ענת ניר, אתר רשמי
הפגנה נגד אלימות נגד נשים לאחר ניסיון הרצח/אתר רשמי, ענת ניר

בתחילת החודש הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד אביעד משה, בגין ניסיון רצח אשתו שירה בת ה-31 במצפה רמון. על פי עובדות כתב האישום, משה בן ה-45 תקף את אשתו על רקע ויכוח שהתפתח ביניהם בשל רצונה להתגרש ולהעביר את החג יחד עם בנם בן השנה ועשרה חודשים בבית הוריה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים בעניינו.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אירה ויימן קריקון, "משה תקף את אשתו באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של עשרה ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully