וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדקרת במצפה רמון התקשרה לאביה דקות לפני האירוע: "הוא מרביץ לי, הצילו!"

עודכן לאחרונה: 19.9.2020 / 20:59

אביה של האישה בת ה-31, שמצבה מוסיף להיות קשה, סיפר כי הדקירה הייתה רק עניין של זמן. בשנה שעברה הגישה נגדו תלונה על אלימות, וביום האירוע התקשרה להתריע: "הוא לא נותן לי ללכת". בעלה בן ה-45 מסרב לשתף פעולה עם החוקרים, ויובא לדיון בהארכת מעצרו בצאת החג

בווידאו: חשד לניסיון רצח של אישה במצפה רמון/מערכת וואלה! NEWS

מצבה של האישה שנדקרה על ידי בן זוגה במצפה רמון מוסיף להיות קשה היום (שבת). מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר כי האישה בת ה-31 נותחה במהלך הלילה ומצבה קשה ויציב. היא מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

אביה סיפר היום כי היא התקשרה דקות ספורות לפני שנדקרה, וזעקה לעזרה. "היא התקשרה אליי כמה דקות לפני מה שקרה וצעקה - 'נמאס לי, אני עוזבת! הוא מרביץ לי, הוא לא נותן לי ללכת, הצילו!", אמר.

עוד סיפרו בני המשפחה כי בשנה שעברה הגישה נגדו האישה תלונה על אלימות. לאחר מכן, לדבריהם, הם עשו ביניהם שלום בית. לפני כשנה הם עברו למצפה רמון.

מצפה רמון. ללא, אתר רשמי
השוטרים הוזעקו בעקבות צעקות. מצפה רמון/אתר רשמי, ללא

במקביל, נמשכת חקירתו של בן זוגה בן ה-45 שנעצר לאחר שתקף אותה אמש בביתם, ככל הנראה באמצעות סכין ומערוך. בשלב זה, הגבר שומר על שתיקתו ומסרב לשתף פעולה עם החוקרים. הוא יובא בצאת החג לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

שוטרים הוזעקו למקום בעקבות דיווחים על צעקות, ואיתרו את האישה כשהיא שרועה על הרצפה וסובלת מחבלות חמורות. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי במקום, ומסוק של מגן דוד אדום פינה אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

בשנה שעברה התקבל כבר דיווח על אלימות במשפחה בין בני הזוג, שטופל אז בתל אביב. הם הגיעו למצפה רמון ככל הנראה לאחרונה ואינם מתגוררים ביישוב מזה שנים.

עוד בוואלה!

שלוש נשים מוכות, שלוש עדויות: "מפחדת מהרגע שהוא יגמור את המלאכה"

לכתבה המלאה

"כשהגענו לרחוב הייתה המולה רבה, שוטרים שהיו במקום ושכנים הובילו אותנו לתוך הדירה", שחזר פרמדיק מד"א עומר אלמכאוי. "הפצועה שכבה בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותה למסוק מד"א שפינה אותה לבית החולים במצב קשה ולא יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully