וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 דקירות בכל חלקי גופה: אביעד משה מואשם בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

עודכן לאחרונה: 6.1.2021 / 12:14

מכתב האישום שהגישה הפרקליטות נגד בן ה-45, עולה כי הוא תקף את זוגתו באכזריות בערב ראש השנה בשל רצונה להתגרש. משה הכה אותה במערוך עץ, חנק אותה ואף דקר אותה בסכין מטבח. "ניסה לרצוח את המתלוננת תוך שהוא מקלל אותה, ומתעלם מתחנוניה ומבכיו קורע הלב של בנו", תואר

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד אביעד משה בגין ניסיון רצח אשתו/צילום: שי מכלוף, עריכה: איתי עמרם

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אביעד משה בן ה-45, בגין ניסיון רצח אשתו שירה משה בת ה-31 במצפה רמון. על פי עובדות כתב האישום, משה תקף את אשתו על רקע ויכוח שהתפתח ביניהם בשל רצונה להתגרש ולהעביר את החג יחד עם בנם בן השנה ועשרה חודשים בבית הוריה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים בעניינו.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אירה ויימן קריקון, "משה תקף את אשתו באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של עשרה ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה".

אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
פצע את אשתו באורח קשה באמצעות סכין ומערוך. אביעד משה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

עוד נכתב כי "הנאשם ניסה לרצוח את המתלוננת תוך שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק, מבכיו קורע הלב של בנו שהיה ליד אמו, וכן מצעקותיהם של הוריה של המתלוננת ושל השכנים שלא יפגע בה".

שירה איסקוב, האישה שבעלה ניסה לרצוח אותה ממצפה רמון. אתר רשמי, מערכת וואלה!
אושפזה באורח קשה בבית החולים. שירה משה/מערכת וואלה!, אתר רשמי

הפרקליטות ציינה כי אביעד משה תקף את המתלוננת בקור רוח ובשיטתיות, "תוך שהוא מחליף כלי תקיפה, עוצר בין תקיפה לתקיפה ואף מנהל שיח עם השכנים. חייה של המתלוננת ניצלו בנס, וזאת רבות הודות להתערבותם המהירה של השכנים שלא נותרו אדישים לזעקות שנשמעו מהבית". עוד נכתב כי שירה משה תיזדקק לשיקום ממושך וקשה.

עופר איסקוב, אחיה של שירה, אמר בבית המשפט כי משה "לא הביע חרטה על מה שעשה לאשתו ולילד. הוא לא הביע שום צער. אני שמח שהוגש נגדו כתב אישום ואני מקווה שבית המשפט ייתן את העונש הכי חמור שניתן". 

עופר איסאקוב, אחיה של שירה משה, האישה שבעלה ניסה לרצוח אותה במצפה רמון 5 באוקטובר 2020. שי מכלוף
"מקווה שבית המשפט ייתן את העונש הכי חמור שניתן". עופר איסקוב/שי מכלוף

בשבוע שעבר הפך בית המשפט המחוזי באר שבע את החלטת בית משפט השלום, והתיר לפרסם את שמו של אביעד משה. הערעור בנושא הוגש על ידי וואלה! NEWS וכלי תקשורת נוספים, לאחר שהמשטרה החליטה לוותר על כך בשל קושי מנהלי.

עו"ד, אירה ויימן קריקון, מפרקליטות מחוז הדרום אשר הגישה את כתב האישום כנגד אביעד משה בבית משפט השלום, באר שבע 5 אוקטובר 2020. שי מכלוף
מגישת כתב האישום, עו"ד ויימן קריקון/שי מכלוף

הדיון בערעור התקיים ברקע גל מחאה ארצי נגד ההחלטה של שופט השלום ג'ורג' אמוראי, לאסור את פרסום שמו של החשוד, בניגוד להמלצת נציג המשטרה בדיון. אז טען משה בפני בית המשפט כי על המקרה להיבדק לעומק לפני פרסום שמו, שכן הדבר יהרוס את הקריירה שלו.

עוד בשנת 2019, הגישה שירה תלונה על אלימות נגד אביעד משה. המשפחה סיפרה כי לאחר מכן השניים עברו להתגורר במצפה רמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully