וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיה של האישה שנדקרה על ידי בעלה במצפה רמון: "שחט אותה מול בנם"

22.9.2020 / 8:34

בחשבון הפייסבוק שלו גולל עופר את מה שאירע כשגיסו תקף באכזריות את אחותו בערב ראש השנה. הוא תיאר כיצד דקר אותה בעת שהתחננה על חייה, ובעוד הוריה נמצאים על קו הטלפון. בהמשך קרא לנשים לא לפחד להתלונן: "יחד לא ניתן לרצח הבא להופיע"

בווידאו: חשד לניסיון רצח של אישה במצפה רמון/מערכת וואלה! NEWS

עופר, אחיה של האישה שנדקרה בערב ראש השנה בידי בעלה במצפה רמון ונפצעה קשה, פרסם אמש (שני) פוסט ובו גולל את סיפור ניסיונות הרצח של אחותו בידי בן זוגה. האח סיפר כי רגע לפני שיצאה אחותו מהבית תקף אותה הבעל עם מערוך וסכין, בעוד היא מחזיקה את בנם בן השנה וחצי.

"הוא ריסק לה את הלסת והעיף לה את כל השיניים מהפה, לאחר מכן הוא התחיל לשחוט אותה כמו שרק רואים בסרטים", תיאר האח בחשבון הפייסבוק שלו. "כל זה תוך כדי שאחותי מדברת עם ההורים בטלפון ורק מתחננת שיעזוב אותה וייתן לה ללכת, אך כלום לא עזר. הוא התחיל לשחוט אותה וחתך לה את הפנים היפות, חתך לה את האוזן, שבר לה את העצמות בידיים ובחזה וקילף את העור מהקרקפת - וכל זה מול בנם ששרוע בדם ובוכה".

הפסוט של גיסו של החשוד בניסיון לרצוח את אשתו במצפה רמון. -, אתר רשמי
הפוסט שכתב אחיה של האישה/אתר רשמי, -

האח קרא לנשים שנמצאות במעגל האלימות לא לפחד להתלונן בפני הרשויות על מנת למנוע את הרצח הבא. "אז לך ה'גבר' שאתה חושב שאתה, הגבר שמרים יד על חלשים ממנו, הגבר שמרביץ לנשים ומרים עליהן יד. הגבר שאתה חושב שאתה היא רק מסיכה ובמציאות אתה רק עוד נמושה ורכיכה שאסור לה לצאת ולראות אור יום. אך אל דאגה אנחנו חזקים יותר ממך ושום דבר לא ישבור אותנו", כתב.

"לכן נשים יקרות אני אומר לא לשתוק, לפתוח את הפה מול הגורמים והמחלקות השונות. יחד לא ניתן לרצח הבא להופיע", הוסיף.

בנוסף לכך, האח הזמין את הציבור להגיע להפגנות בכרמיאל ובתל אביב נגד תופעת האלימות נגד נשים, שאורגנו בעקבות האירוע. "מחר מתקיימת הפגנה גדולה ברחבת הפירמידה בשעה 18:00, הפגנה שכולה נגד האלימות נגד נשים", כתב. "עוד הפגנת תמיכה תהייה בתל אביב ברחבת הבימה".

הוא ציין כי "דווקא גברים צריכים לעמוד במאבק ולהופיע בו ולהגיד עד כאן. תבואו כולכם תרימו קול על מנת לעצור את הדברים האלה בבקשה לשתף כמה שיותר".

עוד בוואלה!

הנדקרת במצפה רמון התקשרה לאביה דקות לפני האירוע: "הוא מרביץ לי, הצילו!"

לכתבה המלאה
החשוד בניסיון לרצוח את אשתו במצפה רמון. -, אתר רשמי
תקף אותה בעודה מחזיקה את בנם על הידיים. החשוד בניסיון הרצח/אתר רשמי, -

אתמול, הפגינו עשרות תושבים ופעילים במצפה רמון הפגינו בתגובה למקרה שאירע בישוב. המפגינים במקום מחו נגד תופעת האלימות בכלל, והאלימות כלפי נשים בפרט. "במצפה רמון אומרים לא לאלימות", קראו. "אמא, תבטיחי לי, שנשים לא יירצחו במדינה שלי". את ההפגנה ארגנה תנועת "דרור ישראל".

"אנחנו מושיטות יד לשכנה שלנו שכמעט ונרצחה ורוצים להגיד לה שהיא לא לבד", אמרה בהפגנה מיה שאול מתנועת דרור ישראל, ממארגנות ההפגנה. "אנחנו פה ונעשה הכל כדי להיאבק באלימות נגד נשים. ניאבק בהפקרת הקורבנות. ניאבק בהשתקת הנפגעות. אנחנו דורשות דבר שמסתבר שהוא לא בסיסי - ביטחון ברחובות ובבתים, ביטחון לנשים בכל מקום".

נורית סבטון, תושבת מצפה רמון, מחתה על אוזלת היד של המדינה בטיפול בתופעה. "במצפה רמון אין מקום לאלימות. למרות ועל אף הקורונה, החלטנו לצאת למחות ולהשמיע קול ברור וצלול: לא נשתוק עד שתופעל תכנית פעולה כנגד אלימות כלפי נשים", אמרה. "עשרים נשים מדי שנה. איפה לעזאזל המדינה?".

הפגנה של תושבי מצפה רמון בעקבות ניסיון הרצח שאירע בעיר, במסגרתו דקר גבר בן 45 את אשתו בת ה-31 ופצע אותה באורח אנוש. 21 בספטמבר 2020. דרור ישראל, אתר רשמי
"לא שותקות על ניסיון הרצח". ההפגנה במצפה רמון אתמול/אתר רשמי, דרור ישראל

גם נעמה יינוב מתנועת דרור ישראל, הדגישה בדבריה את האחריות שמוטלת לפתחה של הממשלה, ומחתה על ריבוי מקרי הרצח של נשים במדינה.

"אי אפשר לקרוא לדבר הזה מקרה פרטי ועצוב אם זה קורה שוב ושוב. אי אפשר לקבל את המציאות הזו בה כל כמה ימים נרצחת אישה בישראל" אמרה. "לממשלת ישראל יש את היכולת והכלים לעצור את זה. בממשלה צריכים להבין שזה קרב על החיים שלנו".

בתוך כך, בית החולים סורוקה בבאר שבע דיווח אמש כי חל שיפור נוסף חל במצבה של האישה שהותקפה. היא הועברה אתמול מהיחידה לטיפול נמרץ כללי לאשפוז במחלקה כירורגית ומצבה מוגדר כעת בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully