וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח סילבנה צגאיי: בן זוגה של האם הורשע במעשה

20.10.2020 / 12:44

ביהמ"ש המחוזי בתל אביב הרשיע את טספברהן טספציון ברצח בכוונה תחילה של סילבנה צגאיי בת ה-12, בדצמבר 2018. הרוצח אנס וחנק למוות את הצעירה, שהייתה בתה של גרושתו, זאת כחלק מאקט נקמה על כך שלא רצתה קשר עמו. הפרקליטות תבקש מאסר עולם, נוסף ל-20 שנים על אונס

בווידאו: אישום הוגש נגד טספברהן טספסיון בגין רצח ואונס סילבנה צגאיי/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את טספברהן טספציון ברצח בכוונה תחילה של סילבנה צגאיי בת ה-12, בדצמבר 2018, ובאינוסה באלימות תוך גרימת חבלה גופנית. הנרצחת הייתה בתה של גרושתו של טספציון, לו הייתה נשואה בין השנים אפריל 2016 ועד יוני 2018. הפרקליטות תבקש מבית המשפט לגזור עליו מאסר עולם, ועוד 20 שנות מאסר בפועל על עבירת האונס.

במהלך הליך גישור, החליט טספציון להודות ברצח בכוונה תחילה ובאינוס הנערה באלימות ותוך גרימת חבלה גופנית. בנסיבות אלו, הסכימה הפרקליטות להסתפק בהודייתו ולהוריד מכתב האישום את העבירות האחרות - תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים ושיבוש מהלכי משפט, שלדברי הפרקליטות "'נבלעות' בעבירות בהן מודה הנאשם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנס וחנק למוות. סילבנה צגאיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי כתב האישום המתוקן, טספציון הינו אזרח אריתראי אשר הגיע לישראל בשנת 2010. אמה של סילבנה הינה אזרחית אריתראית, אשר הגיעה עמה לישראל בשנת 2011. טספציון והאם התגוררו יחד עם סילבנה במשך תקופת נישואיהם בדירה בתל אביב, במהלכה נהג באלימות כלכלית ופיזית קשה כלפי האם, עד אשר החליטה להתגרש ממנו. בסמוך ליוני 2018 התגרשו וטספציון עזב את הדירה.

לאחר הגירושין, ובעקבות פחדהּ של המתלוננת מהנאשם, החליפה המתלוננת את מנעול הדירה וכן את המנעול של הבניין, שכפלה מפתחות חדשים לשכניה בבניין וביקשה מהם לא להכניס את הנאשם לבניין. כמה ימים לפני האירוע, ארב ועקב טספציון אחרי האם על מנת להטרידה ולאיים עליה, כשהוא מופיע במקום עבודתה, בדירתה, בה שהתה באותו הזמן סילבנה לבדה.

עוד בוואלה!

פרץ לדירה, אנס וחנק למוות: אישום נגד רוצח הנערה בת ה-12 מת"א

לכתבה המלאה

ביום הרצח פרץ טספציון לדירתן של השניים כשהאם הייתה בעבודה, שם מצא את סילבנה. הוא חנק אותה והפיל אותה על מיטתה, בעודה נאבקת בו. אז הפשיט ואנס אותה וכשסיים חנק אותה למוות ועזב את הדירה. את מכנסיו ותחתוניו זרק בדירה, החביא את הטלפון הנייד והמפתחות של סילבנה, את הטלפון שלו ואת הכסף שמשך.

לקראת הערב ניסתה אמה של סילבנה ליצור עמה קשר, בעקבות איומיו של טספציון לאורך הימים האחרונים. משלא השיגה אותה, ביקשה משכניה לבדוק לשלומה, ואלו אמרו כי דלת הדירה נעולה. האם חזרה לביתה, שם מצאה את בתה כשהיא מוטלת במיטה, ללא רוח חיים, וסימני אלימות על פניה וגופה. טספציון הסתתר באזור שוק הכרמל בתל אביב, עד שנתפס ונעצר יומיים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully