וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בלב ים: המשטרה חוקרת דקירה קטלנית בספינה שהגיעה לנמל חיפה

18.10.2020 / 10:01

חוקרי המשטרה עלו על סיפון האוניה הזרה בעקבות דיווח על רצח של תושב הפיליפינים, בשנות ה-40 לחייו, מול חופי יוון. על פי החשד, הוא נדקר על ידי פיליפיני נוסף באותו הגיל לאחר שפרץ סכסוך בין השניים - ומותו נקבע במקום

בווידאו: סניגורו של דמיטרי ציגנטק החשוד ברצח זוגתו/צילום: יותם רונן

אזרח הפיליפינים בשנות ה-40 לחייו נדקר אתמול (שבת) מול חופי יוון באוניה זרה, שעגנה מאוחר יותר בנמל חיפה. על פי החשד, הרצח הגיע בעקבות סכסוך בין הנדקר לפיליפיני נוסף באותו הגיל, שבסופו מותו של הקורבן נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

אוניית המכולות "נאביוס סאמר", המפליגה עם הדגל של איי מרשל בשירות חברת צים, הגיעה לנמל בתום הפלגה של 19 שעות מנמל פיראוס. עם הגעתה, עלו על סיפונה חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי שקיבלו דיווח על חשד לרצח. גופת הימאי הועברה אל המכון לרפואה משפטית אבו כביר.

המשטרה פתחה הבוקר בחקירת זירת רצח של ימאי באוניה זרה מול חופי יוון, 18 באוקטובר 2020. דוברות משטרת ישראל
המשטרה בנמל חיפה, היום/דוברות משטרת ישראל

האירוע מצטרף לכמה מקרים נוספים בהם עלה החשד לרצח בשבועות האחרונים. האחרון שבהם התרחש ביום שישי, אז גבר בן 73 נדקר למוות על ידי נכדו בן ה-22 בראש העין. מחקירה ראשונית עולה כי הסב ואשתו ניסו למנוע מהנכד להרוג חתול אותו ניסה להטביע בדלי מים. הסב ניסה להתקשר למשטרה, אך נכדו שמע זאת - אחז סכין, רץ אחריו ודקר אותו. על פי החשד, הסב התמוטט והצעיר צילם אותו כשהוא שותת דם. החשוד מוכר לרשויות כלוקה בנפשו.

בשבוע שעבר נורה למוות תומר פרץ, תושב טירת כרמל כבן 30, ברחוב זבולון בקריית אתא, ככל הנראה מרכב חולף שנמלט מהמקום. שבוע קודם לכן נדקר למוות ניסים צור, תושב עכו בן 23, ברחוב חיים משה שפירא בעיר. הדוקרים נמלטו מהזירה והכוחות סרקו אחריהם. חקירת שני האירועים נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully