וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מנדטים: בנט מתחזק, תרחיש של ממשלה ללא נתניהו והחרדים

לפי סקר מנדטים של חדשות 13 ימינה, יש עתיד-תל"ם, כחול לבן וישראל ביתנו זוכות ליותר מ-60 מנדטים. בנט ממשיך לצמצם את הפער מול נתניהו, וזוכה ל-24 מנדטים לעומת 27 לטובת הליכוד. כמחצית מהציבור תומך בבחירות

בווידאו: נתניהו אומר בפתח ישיבת הממשלה כי לא יהיו שיקולים פוליטיים ביציאה מהסגר/צילום: לע"מ

אם הבחירות היו מתקיימות היום, ניתן היה להרכיב קואליציה ללא הליכוד והמפלגות החרדיות - כך עולה הערב (ראשון) מסקר חדשות 13 ופרופ' קמיל פוקס. מהסקר עולה כי ימינה, יש עתיד-תל"ם, כחול לבן וישראל ביתנו זוכות לראשונה ביותר מ-60 מנדטים.

לפי הסקר, הליכוד בראשות בנימין נתניהו עם 27 מנדטים, ומיד אחריה ימינה בראשות נפתלי בנט שמצמצמת את הפער ל-24. יש עתיד-תל"ם מתחזקת עם 21 מנדטים, הרשימה המשותפת יורדת ל-11 מנדטים, כחול לבן, ישראל ביתנו וש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה ומרצ -שישה. העבודה, גשר, דרך ארץ והבית היהודי לא עוברות את אחוז החסימה.

עוד עולה מהתוצאות, כי הליכוד והמפלגות החרדיות יורדות ל-42 מנדטים, ואילו ימינה, יש עתיד-תל"ם, כחול לבן וישראל ביתנו עולות ל-61.

סקר מנדטים

  • הליכוד - 27
  • ימינה - 24
  • יש עתיד-תל"ם - 21
  • הרשימה המשותפת - 11
  • כחול לבן - 8
  • ישראל ביתנו - 8
  • ש"ס - 8
  • יהדות התורה - 7
  • מרצ - 6
  • לא עוברות את אחוז החסימה: העבודה, גשר, דרך ארץ והבית היהודי
ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הביטחון נפתלי בנט במהלך כינוס בלוק הימין בכנסת 4 במרץ 2020. ראובן קסטרו
הפער ממשיך להצטמצם. נתניהו ובנט/ראובן קסטרו

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה מוביל נתניהו עם 36%, אך בנט מתחזק וזוכה ל-25%. יו"ר יש עתיד-תל"ם אחריהם עם 19% ויו"ר כחול לבן בני גנץ עם 15%.

59% מהמשתתפים בסקר ענו כי אינם מרוצים מתפקודו של נתניהו במשבר הקורונה, לעומת 21% שהיו די מרוצים. 14% השיבו כי הם מרוצים מתפקודו של ראש הממשלה.

מהסקר עולה כי 48% מהנשאלים מעדיפים לצאת לבחירות במקום להמשיך את כהונת הממשלה הנוכחית. 36% העדיפו את המשך כהונת הממשלה, ו-16% ענו שאינם יודעים.

עוד בוואלה!

הטפיחה וההתעלמות: רגע אחד בכנסת זיקק את היחסים בין נתניהו לגנץ

לכתבה המלאה
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד במהלך נאומו במהלך פתיחת מושב החורף של הכנסת 
12 באוקטובר 2020. דוברות הכנסת - יניב נדב, אתר רשמי
יש עתיד-תל"ם מתחזקת. לפיד/אתר רשמי, דוברות הכנסת - יניב נדב

גם בסקר חדשות 12 שפורסם הערב, הליכוד עם 27 מנדטים, אך ימינה יורדת מעט ל-22. יש עתיד-תל"ם עם 17 מנדטים, הרשימה המשותפת שומרת על כוחה עם 15, כחול לבן עם 10, ש"ס - 9, ישראל ביתנו - 7, יהדות התורה - 7 ומרצ - 6. לפי הסקר, העבודה, הבית היהודי, דרך ארץ וגשר לא עוברות את אחוז החסימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully