וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת משרד רה"מ לשעבר בכתב ההגנה לתביעת שרה נתניהו: "הפחדת קורבנות"

6.9.2020 / 22:09

סילבי גנסיה, לשעבר עובדת במעון רה"מ, מסרה כתב הגנה בתביעת לשון הרע שהגישה נגדה שרה נתניהו, בו היא טוענת כי מדובר בניסיון השתקה. נתניהו תבעה את גנסיה ביוני לאחר שהאחרונה האשימה אותה בהתעמרות. "הגיע הזמן שבתי המשפט ימנעו הגשת תביעות סרק שנועדו להפחיד"

בווידאו: שרה נתניהו בבית הדין האזורי לעבודה מגיעה להעיד בתביעה שמנהלת נגדה עובדת המעון לשעבר שירה רבן/צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

עובדת מעון ראש הממשלה לשעבר, סילבי גנסיה, מסרה היום (ראשון) כתב הגנה בתביעת לשון הרע שהגישה נגדה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. בכתב ההגנה דוחה גנסיה את טענותיה של נתניהו וטוענת כי מדובר בתביעת השתקה. נתניהו תבעה את גנסיה ביוני האחרון, לאחר שהאחרונה תבעה אותה בגין התעמרות לכאורה במהלך עבודתה במעון.

לדברי סנגורה של גנסיה, עו"ד אופיר שמשון, "אנו משוכנעים שבית המשפט ידחה את תביעות ההשתקה שהוגשו על ידי הגב' שרה נתניהו. הגיע הזמן שבתי המשפט ימנעו הגשת תביעות סרק שנועדו להפחיד קורבנות מלעמוד על זכויותיהם". עוד הוסיף כי "מצער שההתנהגות המתעמרת של שרה כלפי סילבי ממשיכה גם כעת למרות שהסתיימו יחסי העבודה. אנו מודים לכל אנשים האמיצים שתורמים לקמפיין הפייסבוק 'מגנים על סילבי' באמצעותו מממנת סילבי את הגנתה מתביעותיה של הגב' נתניהו".

סילבי גנסיה. צילום מסך, מתוך אופירה וברקוביץ', אתר רשמי
תביעת השתקה. סילבי גנסיה/אתר רשמי, צילום מסך, מתוך אופירה וברקוביץ'

ביוני האחרון הגישה נתניהו לבית משפט השלום בתל אביב תביעה נגד גנסיה בסך 200 אלף שקלים בגין פגיעה בפרטיות, הפרה של חובת סודיות בחוזה העבודה עליו חתמה, ולשון הרע. זאת, לאחר שעובדת המעון לשעבר טענה כי התעמרה בה לכאורה במהלך עבדותה ואף תבעה אותה על כך.

עוד בוואלה!

שרה נתניהו תובעת 200 אלף שקלים מעובדת המעון שטענה להתעמרות

לכתבה המלאה

בתביעה מוזכרים גם ראיונות שנתנה גנסיה למגזין מעריב ולתוכנית "אופירה וברקוביץ'". בראיונות אמרה גנסיה בין היתר: "היא (נתניהו) קראה לי מטומטמת והייתה אומרת שיש לי שכל של ילדה בת חמש", וכן: "מה שאני עברתי במשך חמישה חודשים אצל הגברת, אני לא מאחלת לאף אחד. עברתי גיהנום, אני סבלתי, אני בכיתי. היא יכולה להגיד שאני שקרנית, היא יכולה להגיד מה שהיא רוצה. אני מה שיש לי בלב אני חייבת להוציא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully