וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחשד להטרדה מינית: להב 433 חקרה את איריס בוקר שכתבה ציוץ נגד שרה נתניהו

3.9.2020 / 10:00

ביחידת הסייבר חקרו במשך ארבע שעות את איריס בוקר בעקבות ציוץ שכתבה ב-11 באוגוסט. "חכה ביבי...שיאנסו אותה", נכתב. לאחר שנחקרה אמרה כי "מדובר בציוץ בו הלנתי על כך שביבי מדבר על איום אונס אחר בשעה שאנחנו מקבלות עשרות כאלה"

בווידאו: שרה נתניהו לאחר גל השמועות בעניינה/מערכת וואלה! NEWS

יחידת הסייבר בלהב 433 חקרה אתמול (רביעי) במשך ארבע שעות אישה בשם איריס בוקר, בחשד להטרדה מינית של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. החקירה התייחסה לציוץ טוויטר שכתבה בוקר ב-11 באוגוסט ובו עסקה, לדבריה, בעיסוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו באיום באונס של פעיל שמאל כלפי שרה נתניהו.

"על איומים לאונס אחד לעשות עניין", כתבה בוקר בציוץ המדובר. "חכה ביבי כשזה עם כפר ערבי שלם או סודנים שיאנסו אותה", הוסיפה בוקר ואף כתבה ביטויים נוספים.

לאחר החקירה צייצה בוקר כי היא "נחקרה באזהרה". היא הסבירה כי החקירה התמקדה ב"ציוץ מה-11 באוגוסט בו הלנתי על כך שביבי מדבר על האיום של בועז דרורי על אונס, בשעה שאנחנו מקבלות עשרות כאלה ביום".

ציוץ בגינו נחקרה גולשת בהטרדה מינית של שרה נתניהו. מתוך טוויטר, עיבוד תמונה
הציוץ של בוקר שהוביל לחקירתה/עיבוד תמונה, מתוך טוויטר

באותו יום בו כתבה בוקר את הפוסט, בועז דרורי, פעיל שמאל שנחשד בפרסום פוסט שממנו עלה חשד להטרדה מינית נגד שרה נתניהו, נחקר במשטרה ושוחרר בתנאים מגבילים. חקירת פרסום הפוסט, שעלה לרשת במרץ 2019, נמשכה ביחידת הסייבר במשטרה.

שעות לאחר ששוחרר דרורי, הודיעה שרה נתניהו כי היא תגיש תלונה הנוגעת לאיומים על חייה שהתקבלו בימים האחרונים.

עוד בוואלה!

שרה נתניהו: "אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים"

לכתבה המלאה
דיון שירה רבן נגד שרה נתניהו, בית הדין לעבודה בירושלים , דצמבר 2019. ראובן קסטרו
בוקר "נחקרה באזהרה". שרה נתניהו/ראובן קסטרו

בראיון שנתנה שרה נתניהו ב-12 באוגוסט בחדשות 12, היא סיפרה כי חשה מאוימת כמו מי שעברה אלימות מינית. "אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים והתקשורת לא זועקת", אמרה נתניהו בראיון. היא הלינה על התנהגות המפגינים במחאה נגד ראש הממשלה וטענה כי המיצגים שנראו בהפגנות בבלפור מסיתים לאלימות ופוגעניים כלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully