וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות גל השמועות על מצבה: משפחת רה"מ הפיצה תיעוד של שרה נתניהו

המשפחה הפיצה תמונה בה נראית אשת ראש הממשלה במעון בירושלים וסרטון שלה פונה לציבור. זאת, בעקבות גל שמועות על מצבה, שטענו כביכול כי אושפזה. "תזכרו שאני בן אדם, כולנו אנשים שחשים כאב. בואו נעשה שלכולנו ביחד יהיה יותר טוב"

בווידאו: שרה נתניהו לאחר גל השמועות בעניינה/מערכת וואלה! NEWS

משפחת נתניהו הפיצה הערב (חמישי) תיעוד, תמונה וסרטון, של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, במעון בירושלים. זאת, כדי להזים שמועות על מצבה הבריאותי, ובין היתר על כך שאושפזה.

"ערב טוב חברים שלי. הרבה זמן כבר לא דיברנו", אומרת נתניהו בסרטון, "בזמן האחרון הייתי עסוקה קצת בימים של סוף השנה שלי בעבודה. לאחרונה ראיתי שיש דבר נורא מדהים שקוראים לו פייק ניוז ועל כל השיימינג הזה שעושים גם לבעלי גם לי וגם לילדים שלי. לאחרונה גם נטפלו לבן הצעיר שלי. חברה, שיימינג זה דבר שאנחנו רואים בתקופה האחרונה, מאז שיש רשתות חברתיות, ואנחנו רואים הרבה ילדים שנפגעים. אני כפסיכולוגית נתקלתי במספר מקרים של ילדים בני 16-15 שהתאבדו בגלל שיימינג שעשו להם חברים שלהם. אסור שזה יקרה".

שרה נתניהו והכלבה נארה במעון ראש הממשלה בירושלים 30 ביולי 2020. -, אתר רשמי
התמונה שהפיצה המשפחה: שרה נתניהו והכלבה נארה במעון ראש הממשלה בירושלים/אתר רשמי, -

"לאחרונה זה הולך ועולה ועולה, אז תזכרו שאני בן אדם, הילדים שלנו אנשים, נשמות, כולנו אנשים שחשים את הכאב, שחווים את הכאב הזה. אז באמת מכל הצדדים להרגיע ולא לקרוא לקריאות של רצח ראש הממשלה ושל המשפחה שלו", אמרה. "בואו ננצל חבר'ה את האנרגיות החיוביות, ואני שמחה לראות שיש יותר ויותר אנשי שמאל - כמו מוקי ושי גולדן שכן קוראים להוריד את האלימות, להוריד את הקריאות האלה הנוראיות לרצח ראש הממשלה, ואומרים - אנחנו צריכים ללכת בטוב באנרגיות חיוביות. אז בואו נעשה שלכולנו ביחד יהיה יותר טוב".

הבוקר הבטיח יועץ הניו-מדיה של ראש הממשלה, טופז לוק, בראיון לגלי צה"ל, לפרסם סרטון של נתניהו, ודחה את השמועות בנושא. "שלומה טוב, מבטיח שבקרוב יהיה סרטון ממנה שאומר שהכל בסדר". אתמול גם פורסמה ברשת עדות של רופא שיניים, שכתב כי היא הגיעה למרפאה שלו לבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully