וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת העובדות: בכיר במעון ראש הממשלה צפוי להיחקר היום באזהרה

8.7.2020 / 10:51

הבכיר צפוי להיחקר ביחידת להב 433 של המשטרה בחשד לשיבוש הלכי משפט והדחה לעדות שקר. זאת במסגרת חקירת עובדות מעון ראש הממשלה על תביעתה של עובדת המעון לשעבר שירה רבן נגד שרה נתניהו

בווידאו: שרה נתניהו בבית הדין האזורי לעבודה מגיעה להעיד בתביעה שמנהלת נגדה עובדת המעון לשעבר שירה רבן/צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

בכיר במעון ראש הממשלה צפוי להיחקר היום (רביעי) באזהרה ביחידת להב 433 של המשטרה בחשד לשיבוש הליכי משפט והדחה לעדות שקר. זאת במסגרת חקירת עובדות מעון ראש הממשלה על תביעתה של עובדת המעון לשעבר שירה רבן נגד שרה נתניהו.

דיווח זה מגיע לאחר שבמאי הודיעה המדינה כי מתקיימת חקירת משטרה בנוגע לעדויות של שתי עובדות במעון ראש הממשלה, שניתנו במסגרת תביעתה של עובדת המעון לשעבר שירה רבן נגד שרה נתניהו. החקירה מתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי פרקליטות המדינה.

מעון רה"מ, ירושלים. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
המעון בבלפור./פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

באוקטובר האחרון ביקשה המדינה לדחות את עדותם של עובדת המעון ליאורה בביאן, שהגישה תצהיר שתמך בטענותיה של נתניהו ושל אב הבית במעון, אפי אזולאי.

המדינה הודיעה אז כי היא מבקשת לדחות את עדויותיהם בשל "מידע חדש שהגיע לידיה, ואשר עשוי להיות רלוונטי להעדתם, אשר מצוי בימים אלה בבחינה". בהמשך לאותה הודעה על "בחינה", מסרה היום המדינה לבית המשפט כי מתקיימת חקירת משטרה בנושא.

שירה רבן הועסקה במעון ראש הממשלה במהלך ספטמבר 2017. כחודש לאחר מכן הגישה באמצעות עו"ד נעמי לנדאו תביעה על סך 225 אלף שקלים, בה טענה כי עברה התעללות מצד אשת ראש הממשלה. רבן תיארה בכתב התביעה שורת התעמרויות, ואף מקרה אחד בו לטענתה כמעט הוכתה על ידי נתניהו - ואז ברחה ולא שבה עוד למעון ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully