וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית השבוע: צה"ל תקף ברצועה בתגובה לשיגור בלוני התבערה

מטוסי קרב, מסוקים וטנקים של צה"ל תקפו יעדים של חמאס ברצועה, ביניהם מוצב של מערך ההגנה האווירית, תשתיות תת קרקעיות ועמדות תצפית. מצה"ל נמסר כי התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ והתבערה לשטח ישראל במהלך השבוע האחרון

בווידאו: צה"ל תקף תשתיות תת-קרקעיות ועמדות תצפית של חמאס ברצועת עזה/מערכת וואלה! NEWS

מטוסי קרב, מסוקים וטנקים של צה"ל תקפו כמה יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה - כך הודיע הלילה (שישי) צה"ל. התקיפה, הרביעית שיוצאת לפועל בשבוע הנוכחי, בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ ובלוני התבערה מרצועת עזה לשטח ישראל במהלך השבוע האחרון. לפי צה"ל, בין היעדים שהותקפו היו מוצב של מערך ההגנה האווירית של חמאס, תשתיות תת קרקעיות ועמדות תצפית של חמאס.

"צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל", נמסר בהודעת דובר צה"ל. "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

תקיפת צה"ל ברצועה, בתגובה להמשך שיגור בלוני התבערה לעוטף עזה. 14 באוגוסט 2020. הרשתות החברתיות, צילום מסך
תקיפת צה"ל ברצועה, הלילה/צילום מסך, הרשתות החברתיות

במהלך היום פרצו ברחבי הנגב המערבי יותר מ-21 שריפות כתוצאה משיגור בלוני תבערה, בין היתר במועצה האזורית אשכול, חוף אשקלון ושדות נגב. עם זאת, מרבית השריפות היו קטנות, ולא העמידו את תושבי האזור בסכנה. עד כה עלו באש יותר מ-3,000 דונמים בשטחים הפתוחים שבאזור.

עוד בוואלה!

במערכת הביטחון נערכים לכמה ימי קרב אם לא ייפסקו בלוני הנפץ מהרצועה

לכתבה המלאה

התקיפות הלילה מגיעות לאחר שגם אתמול ביצעו מטוסי, מסוקי קרב וטנקים תקיפה של יעדי טרור ברצועה. בין המטרות שהותקפו אתמול היו מתחם צבאי של הכוח הימי של הארגון, תשתיות תת-קרקעיות ועמדות תצפית. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי התקיפה היא תגובה להפרחת בלוני הנפץ והתבערה מהרצועה לשטח ישראל במהלך השבוע האחרון.

במקביל לתקיפות, שבוצעו כמעט בכל לילה במהלך השבוע האחרון, שר הביטחון בני גנץ הורה על עצירת הכנסת דלקים לרצועת עזה. בנוסף, הוחלט גם על צמצום מרחב הדיג ברצועה מ-15 לשמונה מיילים, באופן מידי ועד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully