וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט נתניהו: עו"ד בועז בן צור מצטרף לצוות הסנגורים

3.8.2020 / 18:11

בן צור, מעורכי הדין הפליליים הבכירים בישראל, הוא אחרון המצטרפים לצוות ההגנה של ראש הממשלה הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים. במקביל, הוא מייצג גם את ארנון מילצ'ן ואת העוזרת שלו - שניים מדומויות המפתח בתיק 1000. המשפט צפוי להתחדש בחודש דצמבר

דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים בתחילת שלב ההוכחות במשפט נתניהו/עריכה: אביחי ברוך

עורך הדין בועז בן צור הצטרף לצוות ההגנה המשפטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים - כך נמסר הערב (שני) מטעמו. לפני כשלושה שבועות הצטרף גם עו"ד יוסי שגב לצוות ההגנה, והשניים צפויים לנהל את התיק במשותף יחד עם עו"ד עמית חדד. משפטו של נתניהו צפוי להתחדש בחודש דצמבר.

בן צור, מעורכי הדין הפליליים הבכירים בישראל, מייצג גם את ארנון מילצ'ן, מהדמויות המרכזיות בתיק 1000, כמו גם את הדס קליין, העוזרת האישית של מילצ'ן, שתהיה עדת תביעה מרכזית בתיק. כאשר נודע לפני כחודש על המגעים לצרפו, דווח בחדשות 13 כי קליין זעמה על פניית נתניהו לעורך דינה ואמרה: "אני רואה בזה בעיה אתית רצינית שעלולה לפגוע בזכויותיי. מדובר במהלך לא ראוי". בנוסף, בן צור מייצג בימים אלה בין היתר את ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה ואת עד המדינה לשעבר בפרשת הצוללות, מיקי גנור.

בעז בן צור, עורך דינו של אפי נוה, ארכיון. ראובן קסטרו
בן צור/ראובן קסטרו

בחודש שעבר עזב עו"ד מיכה פטמן עזב את צוות ההגנה. זאת, לאחר שוועדת ההיתרים הודיעה כי לא תדון בבקשת נתניהו לקבל עשרה מיליון שקלים מאיש העסקים ספנסר פרטרידג' למימון הגנתו המשפטית.

עו"ד פטמן הופיע מטעמו של ראש הממשלה בדיון ההקראה יחד עם עו"ד עמית חדד, אך מעולם לא הצטרף באופן מלא לצוות ההגנה. בדיון עצמו אמר פטמן להרכב השופטים כי הייצוג לא הוסדר סופית, וכי הוא מחכה להחלטת ועדת ההיתרים בעניין. בבקשה שהגישו לבית המשפט פטמן וחדד נכתב כי השניים "צפויים לייצג במשותף" את נתניהו, אך פטמן לא נרשם בפני בית המשפט כאחד מסנגורי ראש הממשלה.

פטמן הצטרף בכך לשורת סנגורים בכירים שהצטרפו לזמן קצר בלבד לצוות ההגנה של נתניהו, ובהם יוסי אשכנזי, רם כספי, נבות תל צור וטל שפירא, פיני רובין, אייל כהן, קרן שפירא, ז'ק חן וירון קוסטליץ.

עוד בוואלה!

היועמ"ש: ייתכן שהכסף שניתן להגנת שרה נתניהו הוא מתנה אסורה

לכתבה המלאה

הדיון הבא במשפטו של נתניהו נקבע ל-6 בדצמבר. מדובר בדיון בו יידונו הטענות המקדמיות של הצדדים, ותשובותיהם לכתב האישום. על הנאשמים יהיה להתייצב לדיון. בחודש יולי האחרון קבעה השופטת רבקה פרידמן-פלדמן, העומדת בראש הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי בירושלים, כי על על הצדדים להיערך לשמיעת ראיות החל מחודש ינואר 2021, שלוש פעמים בשבוע, בימים שני, שלישי ורביעי. התובעת במשפט, המשנה ליועמ"ש עו"ד ליאת בן ארי, הודיעה אמרה כי סדר הפרשות המתוכנן הוא תיק 4000 ואחריו התיקים 2000 ו-1000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully