וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת עורכי הדין בחרה את נציגה בוועדה לבחירת שופטים

28.7.2020 / 18:15

44 חברי המועצה בחרו את עו"ד מוחמד נעאמנה לכהן בשנים הקרובות מטעמם בוועדה. "אני בטוח שהוא ייצג נאמנה את הלשכה ויעניק את קולו בוועדה למועמדים המקצועיים ביותר", אמר ראש הלשכה אבי חימי. נעאמנה הודה לחבריו לאחר בחירתו: "מודע לכובד האחריות ואעשה כמיטב יכולתי"

עריכה: ליר שפיגלר

לשכת עורכי הדין בחרה היום (שלישי) בעו"ד מוחמד נעאמנה לנציגם בוועדה לבחירת שופטים. זאת, במקומו של הנציג הקודם בוועדה, יו"ר הלשכה הקודם אפי נווה, שפרש בשל הסתבכותו בפרשת "מין תמורת מינויים".

"אני מודה לחברי המועצה הארצית על התמיכה הרחבה בי ולראש הלשכה", אמר העו"ד הנבחר. "מודע לכובד האחריות ואעשה כמיטב יכולתי לייצג נאמנה את ציבור עורכי הדין ואת הציבור כולו, לתרום לבחירת השופטים הראויים ביותר על סמך כישוריהם ותוך יצוג הולם של כלל החברה הישראלית ולהגן על שלטון החוק ומערכת המשפט", הוסיף עו"ד נעאמנה.

נעאמנה, יו"ר מחוז צפון של הלשכה, עוסק בליטיגציה אזרחית ופלילית מאז 2003, והוא שותף מייסד במשרד "נעאמנה את גבאלי" בנצרת. הוא חבר המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין זה תשע שנים, ובין היתר היה בעבר חבר הוועד המרכזי וכסגן ראש הלשכה. נעאמנה נשוי ואב לשלושה ילדים.

עו"ד מוחמד נעאמנה. באדיבות המצולמים
נחשב למועמד המוביל. יו"ר מחוז צפון של הלשכה, עו"ד נעאמנה/באדיבות המצולמים

ראש לשכת עורכי הדין, אבי חימי, איחל לנעאמנה בהצלה בתפקידו החדש. "סמוך ובטוח כי הוא ייצג נאמנה את הלשכה ויעניק את קולו בוועדה למועמדים המקצועיים ביותר והראויים ביותר לשיפוט, וכי לנגד עיניו יעמדו שיקולים מקצועיים וענייניים בלבד, לרבות חיזוק אמון הציבור במערכת המשפט", אמר חימי. "לשכת עורכי הדין תמשיך להשפיע בכל צומת מרכזי וחשוב ותייצג בכבוד את עשרות אלפי עורכות ועורכי הדין בישראל והציבור כולו".

בנוסף לבחירת נציגם בוועדה לבחירת שופטים, לשכת עורכי הדין בחרו את נועם לאור כנציג הלשכה בוועדה למינוי שופטים צבאיים. "תודה לחברי המועצה הארצית של הלשכה על האמון שנתנו בי", אמר עו"ד לאור. "מבטיח לכם חבריי כי אבצע את תפקידי בחרדת קודש כשרק האינטרס הציבורי וצו מצפוני המה ינחוני".

עוד בוואלה!

הכנסת הכריעה: חברי הכנסת מארק והאוזר נבחרו לוועדה לבחירת שופטים

לכתבה המלאה
אבי חימי, מועמד לשכת עורכי הדין לוועדה לבחירת שופטים ולוועדה לבחירת שופטים צבאיים מצביע. 28 ביולי 2020. דוברות לשכת עורכי הדין, אתר רשמי
"סמוך ובטוח שהוא ייצג נאמנה את הלשכה". יו"ר לשכת עורכי הדין חימי/אתר רשמי, דוברות לשכת עורכי הדין

בתחילת השבוע הגישה ח"כ אסנת מארק הצעה לביטול לשכת עורכי הדין, והחלפתה במועצה שלא תהיה לה נציגות בוועדה לבחירת שופטים. סיכויי ההצעה נראים קלושים, אולם בלשכה טענו כי מדובר בניסיון להשפיע על הבחירות היום. "הגשת ההצעה יומיים לפני בחירת מועמד הלשכה לוועדה לבחירת שופטים אינה צירוף מקרים", מסרו בלשכה. "מדובר בהצעה הזויה, שאין בה אלא ניסיון שקוף ונואש להשפיע על הליך בחירת נציג הלשכה".

במועצה הארצית נשמעות טענות רבות על מעורבות של גורמים מהפוליטיקה הארצית במרוץ לוועדה, אולם רובן נותרו בגדר שמועות בלבד. עם זאת, בשבוע שעבר נחשף בוואלה! NEWS כי השרה רגב פנתה לאחרונה לשניים מהמועמדים דאז - נטוביץ' וגורדון, וביקשה להיפגש עמם. ככל הידוע, הפגישות לא יצאו לפועל.

(עדכון ראשון: 17:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully