וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבלות התעופה נמשכות: הוארך איסור הכניסה לישראל עד ל-1 בספטמבר

20.7.2020 / 16:35

על פי הודעת רשות התעופה האזרחית, נוסעים המגיעים לארץ בטיסות ואינם אזרחיה או תושביה, לא יורשו להיכנס - למעט בעלי אישור מפורש של רשות האוכלוסין. אלו המורשים להיכנס נדרשים עדיין ב-14 ימי בידוד

צילום: ניב אהרונסון

(בווידאו: נוסעים בנתב"ג לאחר הנחיית רה"מ לאסור נחיתות בישראל, אפריל 2020)

רשות התעופה האזרחית הודיעה היום (שני) על הארכת איסור הכניסה לישראל לאנשים שאינם אזרחים או תושבים עד 1 בספטמבר. זאת, ברקע משבר הקורונה והחשש מהתפשטות הנגיף.

במסגרת המגבלות, על נוסעים מכל המדינות נאסר להיכנס לישראל, למעט כאלו בעלי אישור מפורש מרשות האוכלוסין וההגירה. מי שמורשים להיכנס לישראל, מחויבים עדיין ב-14 ימי בידוד.

נמל התעופה בן גוריון, 22 במרץ 2020. ראובן קסטרו
איסור הכניסה לישראל הוארך. נתב"ג ריק מנוסעים, מרץ 2020/ראובן קסטרו

רשות התעופה האזרחית אחראית על סדרי התעופה, בין השאר מול מדינות וחברות בינלאומיות. ההודעה שפורסמה היום נועדה לעדכן את מפעילות הטיסות השונות על המגבלות בנושא.

ההגבלות אמורות היו לפוג בחודש אוגוסט, אך הוארכו פעם נוספת, לאחר שהוארכו כבר כמה פעמים בעבר.

עוד בוואלה!

רק שלא נתרסק: הדיון הסוער על שדה התעופה הבא של ישראל

לכתבה המלאה

במקביל להגבלות על כניסה לישראל, מדינות אחרות בעולם מגבילות כניסה של תיירים מישראל - אליהן. לפני כשלושה שבועות, האיחוד האירופי אישר רשימה של כ-15 "מדינות בטוחות", שמהן תיירים ואנשים נוספים המגיעות מסיבות "לא הכרחיות" יכולים להיכנס. עם זאת, ישראל, כמו גם ארצות הברית, אינן מופיעות ברשימה.

הרשימה אושרה על ידי מועצת האיחוד, המייצגת את 27 הממשלת החברות בו, וכוללת את אלג'יר, אוסטרליה, קנדה, גיאורגיה, יפן, מונטנגרו, מרוקו, ניו זילנד, רואנדה, סרביה, קוריאה הדרומית, תאילנד, תוניסיה ואורוגוואי. סין אושרה אף היא, בתנאי שהרשויות הסיניות יאפשרו אף הן כניסה של מבקרים מהאיחוד.


(עדכון ראשון: 15:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully