וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו וגנץ אישרו: מערכת החינוך תפעל לפחות עד יום חמישי

20.7.2020 / 13:26

הקייטנות ובתי הספר של החופש הגדול יוסיפו לפעול בינתיים, עד להחלטה אחרת. בתום דיון בהשתתפות שר החינוך גלנט, שר הבריאות אדלשטיין ובכירים נוספים, הוחלט כי הערכת מצב נוספת בנושא תתקיים לקראת סוף השבוע

בווידאו: הצבעה בוועדת הקורונה על פתיחת הבריכות וחופי הים בסופי שבוע/צילום: ערוץ הכנסת

(בווידאו: הדיון בוועדת הקורונה, היום)

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ הכריעו היום (שני) כי פעילות מערכת החינוך, הקייטנות ובתי הספר של החופש הגדול תימשך לפחות עד יום חמישי. הערכת מצב נוספת תתקיים לקראת השבוע הבא, ובה יעלו לדיון "כל האפשרויות שעל הפרק", כלשון הודעת לשכת ראש הממשלה.

ההחלטה התקבלה בתום דיון בהשתתפות שר החינוך יואב גלנט, שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, ראש המל"ל מאיר בן שבת ובכירים נוספים.

תלמידים בבית ספר יסודי ׳נתן יונתן’ בפתח תקווה 4 במאי 2020 (צילום: ראובן קסטרו). ראובן קסטרו
מערכת החינוך תפעל לפחות עד הסופ"ש. ביה"ס "נתן יונתן" בפתח תקווה, מאי 2020/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר הוכרז על סגירה מיידית של מערכת החינוך, אולם במהלך ישיבת הממשלה ביום חמישי האחרון הצטרפו שרי כחול לבן לעמדתו של שר החינוך גלנט, שהתנגד לכך. ההערכה בממשלה הייתה בעקבות הדברים הוחלט ביום שישי להמתין עם הסגירה. במערכת הפוליטית העריכו אז כי מערכת החינוך תיסגר בהמשך השבוע הנוכחי או בתחילת השבוע האחרון של יולי.

עוד בוואלה!

המתווה לפתיחת שנת הלימודים: עד 18 תלמידים בכיתה או למידה מרחוק

לכתבה המלאה

משרד הבריאות עדכן הבוקר כי 951 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת, ירידה משמעותית ביחס לשבועות האחרונים. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-50,714. אתמול התקבלו תוצאות עבור 19,337 בדיקות כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 5.5%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 28,424. בבתי החולים מאושפזים 681 חולים, מתוכם 75 מונשמים ו-259 חולים קשה. נכון להיום מתו 415 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully