וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת צוות נדבקה בקורונה, מאות ילדים מ-25 גנים בנתיבות הושמו בבידוד

16.7.2020 / 13:04

העירייה פירסמה את רשימת הגנים בהם עבדה המפעילה וצוות הגן והילדים נכנסו לבידוד. ההורים טרם עודכנו בתוצאות החקירה האפידמיולוגית כדי לברר באלו גנים נכחה ומאשימים את העירייה בחוסר סדר: "לא מדברים איתנו". העירייה: ממתינים להנחיות משרד הבריאות

בנימין נתניהו/צילום: לע"מ, עריכה: שאול אדם

(בווידאו: נתניהו מפרסם את התכנית הכלכלית, אמש)

מאות ילדים ואנשי צוות מ-25 גנים בנתיבות נכנסו בחצות (חמישי) לבידוד לאחר שמדריכת ספורט בגנים אומתה כחיובית לנגיף הקורונה. בהודעה שהפיצה העירייה לגננות ולהורי הילדים, פורסמה רשימת הגנים בהם עבדה המפעילה ונכתב כי עליהם להיכנס לבידוד מיידי.

"קיבלנו עדכון על אשת צוות מאומתת שעבדה בגני הילדים והעבירה פעילות חוגית במספר גני ילדים", נכתב בהודעת העירייה. "על אנשי הצוות והתלמידים ברשימה להיכנס לבידוד מניעתי עד לסיום חקירה אפידימיולוגית".

רשימת הגנים בנתיבות בהם שעתה המפעילה שנדבקה בקורונה. צילום מסך, צילום מסך
רשימת הגנים בנתיבות בהם שהתה המפעילה שנדבקה בקורונה/צילום מסך, צילום מסך

על פי מידע שהגיע לוואלה! NEWS, המפעילה לא הרגישה טוב כבר בשבוע שעבר ולא הגיעה לעבודתה, אז ביצעה בדיקת קורונה והתגלה כי חלתה בנגיף. בעיריית נתיבות ובמשרד הבריאות מחכים לתוצאות החקירה של המפעילה, מה שיאפשר להם להוציא גנים ספציפיים מבידוד אם יתברר כי לא שהתה בהם. כמו כן, במשרד הבריאות נערכים לבצע בדיקות לחלק מהילדים ואנשי הצוות בגנים.

עוד בוואלה!

קורונה - עדכון יומי: 1,898 אובחנו ביממה האחרונה, נתניהו מכנס דיון מיוחד

לכתבה המלאה

"הודיעו לנו אתמול בלילה שהילדים צריכים להיכנס לבידוד", סיפרה אם לילד בגן בעיר. "נשארתי איתם היום בבית. כולם מבולבלים, לא ברור מה קרה. אף אחד לא יודע ולא אומר לנו מה לעשות". לדבריה, ההודעה הלחיצה מאוד את ההורים בגן. "מה אני אמורה לעשות עכשיו? לא יודעים אם ההורים צריכים גם בידוד או לא. משרד הבריאות צריך לתת לנו תשובות אבל אף אחד לא מדבר איתנו".

מעיריית נתיבות נמסר בתגובה: "מדובר במדריכת ספורט אשר פועלת בכ-20 גנים מתוך 120 גנים הפועלים בעיר ואשר מיום חמישי שעבר לא הייתה בפעילות בגנים אלו. אנחנו מקפידים מאוד על אי כניסת הורים וגורמי חוץ למסגרות החינוך שלנו, אך לצערנו הפעם זה הגיע מתוך אנשי הצוות, אנו ממתינים להנחיות משרד הבריאות ונפעל בשיתוף פעולה מלא איתם תוך הקפדה יתרה של הנחיות אלו במקרה זה ובכלל במאבק שלנו לצמצום התחלואה בנתיבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully