וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם למחבל שרצח את אברהם חסנו ליד חברון

6.7.2020 / 11:59

בית הדין הצבאי בעופר גזר את העונש על סחבאן אלטיטי, שדרס את חסנו למוות בעת שניסה להימלט ממיידי אבנים. בני משפחתו צעקו לעבר משפחת המחבל והוצאו מהדיון. גזר הדין מגיע לאחר שהפרקליטות שינתה את האישום נגד אלטיטי מהריגה לרצח

באדיבות אתר ערוץ 7, עריכה: ניר חן

בית המשפט הצבאי בעופר גזר היום (שני) מאסר עולם על סחבאן אלטיטי, שרצח את אברהם חסנו לפני חמש שנים סמוך לחברון. אלטיטי הורשע בעבירה של הריגה בכוונה תחילה, המקבילה לעבירת רצח במשפט הצבאי.

במהלך הדיון, צעקו בני משפחת חסנו קריאות לעבר משפחת המחבל והוצאו מהאולם. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו "מאסר עולם זה המינימום, הגיע הזמן שהמחבלים האלו לא יחיו יותר בניינו." במהלך הדיון, התעלפה אלמנתו של חסנו.

גזר דין -  רוצח אברהם חסנו בחברון, ביהמ"ש הצבאי, עופר , 6 ביולי 2020. אתר ערוץ 7, אתר רשמי
האישום שונה בעקבות ערר שהגישה משפחת הקורבן. בית הדין הצבאי עופר, היום/אתר רשמי, אתר ערוץ 7

בתו של הקורבן, לאב חסנו, סיפרה אתמול במכתב אישי על התמודדות המשפחה עם האובדן."מה מרגישים כשהאדמה נופלת מתחת לרגליי, כשהמשפחה מתפרקת לרסיסים, רסיסי כאב, חוסר ודאות", כתבה. "הכאב שמפלח את ליבי כשאני רואה את בני ישן עם תמונה של סבא, אחרי ארבע וחצי שנים. כל תורתו ודרכו היא דרך החסד והאהבה. לא למדנו לשנוא, זה משחית את הנפש.. שום שנאה לא תמלא את ליבנו".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, שמלווה את משפחת חסנו, אמר בתגובה להחלטת בית הדין כי "מאסר עולם זה המינימום, הגיע הזמן שהמחבלים האלו לא יחיו יותר בניינו."

עוד בוואלה

דורסו של אברהם חסנו נתפס: "יש הקלה, אבל זה לא ישיב אותו"

לכתבה המלאה
שיחה של פרקליט איו"ש למשפחת חסנו. ספק 500
דריסתו של חסנו, לפני חמש שנים/ספק 500

אברהם חסנו נרצח לפני כחמש שנים בדרום הר חברון. על פי כתב האישום, הוא הותקף באבנים סמוך לצומת אל פאוור ובעת שניסה להימלט מהמקום, אלטיטי דרס אותו למוות. בתחילה החליטה הפרקליטות להאשים אותו בהריגה, אך בעקבות ערר שהגישו בני משפחתו של חסנו, שונתה ההחלטה והוא הואשם בגרימת מוות בכוונה תחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully