וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסו של אברהם חסנו נתפס: "יש הקלה, אבל זה לא ישיב אותו"

דב גיל-הר

9.3.2016 / 18:49

רות חסנו, רעייתו של אברהם שנהרג באירוע דריסה ליד חברון לפני כחצי שנה, אמרה באולפן וואלה! NEWS כי המחבל שנתפס בידי כוח צה"ל תקף אותם ביום שלפני. "הכל זה השגחה של אלוהים"

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

"יש הקלה, אבל שום דבר לא יחזיר את אברהם" - כך אמרה היום (רביעי) לאולפן וואלה! NEWS רות חסנו, רעייתו של אברהם חסנו שנדרס למוות ליד חברון בחודש אוקטובר ושדורסו נלכד הלילה בידי צה"ל. לטענתה, החשוד כבר ניסה לתקוף את בעלה יום קודם לאירוע.

"עקבתי אחרי המצוד, ונפגשתי עם ראש הממשלה ועם הנשיא אבל אף אחד לא נתן לי תשובה", סיפרה. "הוא שירת במשטרה הפלסטינית, הוא הסתובב חופשי והיום קיבלתי תשובה חד משמעית".

לקריאה נוספת:
חרף גרסת הנהג הדורס: אברהם חסנו, שנהרג ליד חברון, הוכר כנפגע איבה
בתו של אברהם חסנו שנדרס למוות בחברון: "רצחו אותו בדם קר"

אברהם אשר חסנו, רגע לפני שנדרס על ידי משאית פלסטינית, אוקטובר 2015. AP
יצא לעבר נערים שיידו אבנים על רכבו. חסנו בתאונה/AP

על התקרית, שבמהלכה יצא בעלה לעבר נערים שיידו לרכבו אבנים עם אלה, אמרה: "הוא הגן על עצמו עם אלה כי הציבו בפניו מחסום של אבנים. הוא לא יכול היה לעבוד. רגמו אותו באבנים והוא לא יכול היה לעבור. לא ילדים זרקו עליו אבנים, אלא חיות".

היא הוסיפה כי "את המחבל פגשנו יום לפני. ראיתי את התמונות ואמרתי זה המחבל שהיה יום לפני. נסענו עם הרכב, והוא היה מצד אחד וניסה למעוך אותנו. אני חושבת שהכול זה השגחה של אלוהים. כל דבר שקורה זה השגחה שלו. אנחנו נערוך סעודה לכל עם ישראל ונמשיך לחיות ולשמוח. זה דור ההמשך שנמשיך לחיות בזכות הילדים הקטנים האלה. עם ישראל חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully