וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף גרסת הנהג הדורס: אברהם חסנו, שנהרג ליד חברון, הוכר כנפגע איבה

2.11.2015 / 17:30

הרשות המאשרת, שאחראית לקבוע אם להכיר באדם כנפגע פעולות איבה, החליטה שחסנו עומד בקריטריונים. הוא נדרס לפני כשבועיים על ידי פלסטיני בצומת אל-פאוור. לטענת האחרון, מדובר היה בתאונה שנגרמה כשנסע במהירות משום שנבהל מהקרש שאחז חסנו בידו

עריכה: ניר חן

הרשות המאשרת במשרד הביטחון, שתפקידה לקבוע אם יש להכיר באדם כנפגע איבה, החליטה היום (שני) להכיר באירוע שבו נדרס למוות אברהם חסנו ליד חברון, כאירוע איבה. חסנו, בן 54, נדרס בצומת אל-פאוור שמדרום-מערב לחברון לאחר שמכוניתו נרגמה באבנים, והוא יצא ממנה כשבידו קרש וצעד לעבר נהג משאית פלסטיני. הנהג דרס את חסנו בעודו בורח מהמקום. זמן קצר לאחר מכן, הוא הסגיר את עצמו לרשויות וטען כי לא היה מדובר בפיגוע אלא בתאונה שנעשתה מתוך פחד.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שלושה פצועים, שניים מהם באורח קשה, בפיגוע דקירה בראשון לציון
"דחפנו אותו פנימה והכנענו אותו": צפו בהשתלטות על המחבל בראשל"צ
תמלול חקירת רוצחי הזוג הנקין נחשף: "האב והאם נאבקו בנו"

אברהם אשר חסנו, רגע לפני שנדרס על ידי משאית פלסטינית, אוקטובר 2015. AP
רגעי הדריסה/AP
אברהם אשר חסנו, רגע לפני שנדרס על ידי משאית פלסטינית, אוקטובר 2015. AP
חסנו בסמוך למשאית שדרסה אותו/AP

בתו, לאה, מתעקשת כי אביה נרצח ולא נדרס בשוגג כפי שטוען הנהג הפוגע. "לא הרגו אותו, רצחו אותו בדם קר, רצחו אותו בכוונה תחילה", אמרה לפני כשבוע בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "כל הרכבים, רואים גם מהתמונות, התאגדו מסביבו ואבא שלי יצא עם האלה והנבוט והבן עוולה הזה בא ודרס אותו ללא רחמים", מיררה בבכי. "הוא עלה עליו ואבא שלי לא פחד, הוא לא פחד, כי אנחנו היינו יודעים שאנחנו לא מפחדים, אנחנו לא מפחדים למות על קידוש השם. אבל הוא עזב אותנו עכשיו".

חסנו, טבח בישיבה בעתניאל, היה עם אשתו באירוע. "הם נוסעים על הציר הזה כל יום ושתי משאיות ניסו למחוץ אותם, אחד מהכורכר ואחד מהנתיב שלידם", סיפרה בתו. "אבא שלי התחיל לצפצף, היו שם חיילים במרחק של איזה 50 מטר, באזור ואמא שלי ירדה, החטיפה לערבי, נתנה לו סטירה, אמרה לו איך הוא מעז להתנהג ככה והם מדברים ערבית שני ההורים שלי. אבא שלי יצא עם האלה, הערבי נבהל כי הוא ראה שהחיילים באים, הוא תפס את הרגליים והלך. ואמא שלי חושדת שאותו ערבי הגיע עם אותה משאית וזה מי שדרס אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully