וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה פצועים, שניים מהם באורח קשה, בפיגוע דקירה בראשון לציון

2.11.2015 / 15:28

חשוד שלף סכין באוטובוס רחוב הרצל בעיר, דקר בן 35 ופצע אותו באורח קשה, יצא לרחוב ודקר אישה בת 80 שנפצעה קשה וצעיר בן 26 שנפצע באורח קל. המשטרה פתחה במרדף אחרי חשוד בסיוע למחבל

צילום: חיים לוזון, יואל בלניצקי, ליאור עייני, יותם רונן; עריכה: שניר דבוש

שלושה בני אדם נפצעו היום (שני) בפיגוע דקירה בשתי זירות בראשון לציון. בפיגוע אחד ברחוב תרמ"ב נדקר גבר בן 35 בפלג גופו העליון ונפצע באורח בינוני עד קשה, בעודו שוהה באוטובוס. בזירה הנוספת ברחוב הרצל נפצעו קשישה בת 80 שנדקרה בפלג גופה העליון באורח בינוני עד קשה, וצעיר בן 26באורח קל שנדקר בגפיו. כוחות מגן דוד אדום טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים אסף הרופא. החשוד נתפס. כוחות ביטחון רבים הוקפצו למקום, ופתחו במצוד אחר סייען שעזר למחבל להגיע לאזור.

מתחקיר ראשוני עולה כי החשוד, בן 19 מחברון, שלף סכין בתוך אוטובוס בתחנה מרכזית בעיר ופצע את בן ה-35, ולאחר מכן ירד מהאוטובוס ודקר שניים נוספים. במהלך האירוע התנפלו עליו אזרחים שחלפו במקום והחזיקו בו עד להגעת כוחות המשטרה.

חובש רפואת חירום במד"א משה פינטו ופרמדיק אפי בר שהגיעו לזירת הפיגוע באוטובוס, סיפרו כי הפצוע אמר שהתחוללה מהומה במקום. "הובילו אותנו לפצוע בן 35 ששכב בתוך אוטובוס כשהוא דקור בפלג גופו העליון. הוא היה בהכרה מלאה וסיפר לנו שהבחין במהומה שהתחוללה באוטובוס ולפתע הרגיש בחבטה בגב. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני לפצעי הדקירה שמהם סבל ופינינו אותו לבית החולים אסף הרופא", סיפרו השניים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הנער שנפצע בפיגוע בפסגת זאב החל ללכת, אבל "כל רגע מסתכל לאחור"
תיעוד: צעיר ערבי מנפץ בקבוק זכוכית בראשה של מדריכת טיולים - ונעצר
הפלסטיני שדרס שלושה שוטרי מג"ב בבית ענון: "זו תאונת דרכים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע בראשון לציון/מערכת וואלה!, צילום מסך
פיגוע דקירה ברחוב הרצל פינת תרמ"ב, ראשון לציון, 2 בנובמבר 2015. אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת האירוע/מד"א, אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אמר כי התמונה עדיין מעורפלת. "אנחנו עוד לא יודעים בדיוק מה התרחש. כוחות הביטחון עדיין בוחנים, המידע לא ברור", אמר במשדר וואלה! NEWS. "אני רוצה לשבח את כוחות הביטחון ושהמשטרה שפעלו מהר, סגרו את האירוע ומנעו את האפשרות להתנפל על המפגע ולעשות בו מעשים לא ראויים".

הוא הוסיף כי הוא קורא לתושביו לשמור על קור רוח. "כשזה קורה ברעננה ובכל מיני מקומות כל אחד חושש שזה יגיע גם אליו. זה חלק מחיינו. אנחנו עושים מה שאפשר, אבל גם יודעים שאנחנו לא יכולים לעצור כל מפגע בודד. אני קורא לתושבים להישאר רגועים, לשמור על ערנות ולא לעשות מעשים נמהרים".

אזור הפיגועים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שלושה פצועים בפיגוע דקירה בתחנה המרכזית בראשון לציון, מחבל נתפס. ספק 500
שלושה פצועים בפיגוע דקירה בתחנה המרכזית בראשון לציון, מחבל נתפס/ספק 500
אירוע דקירה ברחוב הרצל פינת תרמ"ב, ראשון לציון, 2 בנובמבר 2015. חיים לוזון, תמונות גולשים
הסכין שבה השתמש המחבל/תמונות גולשים, חיים לוזון

רז קינסטליך, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון בעירייה, סיפר כי "המחבל הגיע עם רכב, השאיר אותו בתחנת דלק, רץ ודקר עד שההמון השתלט עליו". לדבריו, המשטרה צופה בשעה זו בסרטונים ממצלמות האבטחה בבתי העסק ופועלת למצוא את הסייען.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully