וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שנפצע בפיגוע בפסגת זאב החל ללכת, אבל "כל רגע מסתכל לאחור"

2.11.2015 / 14:29

בן ה-13, שנפצע באורח קשה מחוץ לבית ספרו לפני שבועיים, יצא מסכנת חיים אך נזקק להליך שיקום ארוך. חבריו מכיתה ח' 4 מתקשים להתאושש מהפיגוע ומייחלים להחלמתו: "היה מרגש לראות אותו צועד". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: דניאל אליאור, עריכה: ניר חן

ילדי כיתה ח' 4 בחטיבת הביניים על שם טדי קולק בפסגת זאב מתאוששים מהטראומה ומחכים שחברם בן ה-13, שנדקר מחוץ לבית הספר לפני שבועיים, יסיים את השיקום ויחזור ללימודים. בשבוע שעבר ערכו לו תלמידי השכבה קבלת פנים מרגשת, שבא רק לבקר בבית הספר, ימים ספורים אחרי ששוחרר מבית החולים. התלמידים הכינו לו שלטים מאוירים והתרגשו לפגוש אותו אחרי שחלפה הסכנה שנשקפה לחייו.

"בשבוע שעבר הוא בא לבית הספר ופגש את הילדים. הרכזת ביקשה מהם שיכינו לו שלטים והם התרגשו מאוד וחיבקו אותו", סיפרה אחת האימהות.

"התלמידים, המורים והעובדים קיבלו אותו בברכה, בשמחה ובהתרגשות רבה את כשבא לבקר בבית הספר כשהוא צועד על רגליו, לאחר צאתו מבית החולים", סיפרה לוואלה! NEWS מנהלת חטיבת הביניים מזל עובד. "כולנו נפעמים מגודל הנס שאירע לו ולנו, ומאחלים לו רפואה שלמה ושיקום מהיר. אנו מייחלים לשובו לספסל הלימודים".

ידיעות נוספות בוואלה! NEWS:
רב מוכר: "רצח הזוג הנקין - עונש על מצעד הגאווה"
תיעוד: המחבל היהודי דוקר עובד בסופר כי חשב שהוא ערבי
"חשש לפעולת-נגד": המשטרה לא רוצה לאבטח כנס של תנועת ימין ביפו

נאור בן ה-13 שנדקר בפיגוע בפסגת זאב. שלומית בדיחי, מערכת וואלה! NEWS
קבלת פנים לנאור בבית הספר בפסגת זאב/מערכת וואלה! NEWS, שלומית בדיחי

ההתרגשות בקרב הילדים והצוות מגיעה אחרי שבועיים של חששות גדולים. "הם עדיין פוחדים", מתארת תמר סמילנסקי, שבנה לומד בשכבה. "הילדים לא הולכים לבד, הם תמיד יוצאים בזוגות. לא תראה ילד שיוצא לבד מבית הספר".

סמילנסקי גם דואגת שבנה לא ילך לבדו ברחובות השכונה. "בבוקר יש סידור מי ייקח אותו, כי אני מתחילה לעבוד מוקדם מאוד ובצהריים אני חוזרת מוקדם במיוחד כדי לקחת אותו", הוסיפה.

הנער הפצוע, שעדיין נזקק לשיקום ארוך וכנראה ייעדר מבית הספר עוד כחודשיים, הגיע בשבוע שעבר עם הוריו לקופת החולים בקניון שבשכונה. תלמידים מהשכבה שפגשו אותו בקניון סיפרו כי "הוא לא הולך הכי טוב עם הרגל וגם ביד רואים שיש לו פציעה", אך לא הופתעו מכך. הם בעיקר הזדעזעו כשראו שהוא "הולך וכל רגע מסתכל לאחור".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נאור בן ה-13 שנדקר בפיגוע בפסגת זאב. שלומית בדיחי, מערכת וואלה! NEWS
"הילדים עדיין פוחדים". קיר לכבודו של הנער/מערכת וואלה! NEWS, שלומית בדיחי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully