וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המחבל היהודי דוקר עובד בסופר כי חשב שהוא ערבי

2.11.2015 / 0:33

מתיעוד פיגוע הדקירה בסופר בקריית אתא, שבו דקר שלמה פינטו, תושב העיר בן 32, את אורי רזקן, שאותו חשב לערבי, עולה כי הוא ניגש למטרתו בהחלטיות רבה ולא חדל גם כאשר רזקן ניסה להימלט מפניו. אתמול הוגש נגדו כתב אישום בגין ניסיון לרצח ממניע גזעני והחזקת סכין

חטיבת דובר המשטרה

לפני כשבועיים וחצי נכנס שלמה פינטו לסופרמרקט בקריית אתא ודקר את אחד העובדים משום שחשב שהוא ערבי. אתמול (ראשון) מתפרסם לראשונה תיעוד של רגעי הדקירה.

בסרטון שצולם במצלמת האבטחה של מחסן הסחורה שבו אירע הפיגוע, נראה פינטו, תושב העיר בן 32, נכנס למחסן וצועד בהחלטיות לעבר העובד שאותו ביקש לדקור, אורי רזקן, בעת שסידר סחורה עם האחראי עליו, שמוצאו ערבי. מיד לאחר מכן דקר אותו בגבו פעמים רבות, והמשיך במעשיו תוך כדי שהוא דולק אחרי רזקן שנמלט מפניו.

תושב קריית אתא מואשם שניסה לרצוח יהודי כי חשב שהוא ערב. צילום מסך
רגעי הדקירה/צילום מסך

"סידרנו את הסחורות במרחק של עשרה מטרים ופתאום הרגשתי ארבע דקירות בגב", נזכר רזקן לאחר האירוע.
ברגע שהבין כי הדוקר הוא יהודי, זעק על מנת להניא אותו ממעשיו, אלא שפינטו המשיך במעשיו וצעק, "מגיע לכם, מגיע לכם, אתם ערבים מניאקים, מגיע לכם", סיפר רזקן.

"הסתובבתי אליו ודחפתי אותו עם העגלה, ניסיתי למנוע ממנו לדקור אותי שוב", אמר. "למרות שצעקתי לו 'אני יהודי' הוא לא עזב ולא ברח, הוא המשיך וניסה לדקור אותי. נלחמתי בו עם העגלה וממש מנעתי ממנו להמשיך לדקור אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלמה פינטו, תושב קריית אתא שניסה לרצוח בדקירות סכין אדם יהודי שאותו חשב לערבי, בית משפט מחוזי חיפה. נובמבר 2015. ערן גילווארג
מואשם בניסיון רצח ממניע גזעני ובהחזקת סכין. שלמה פינטו בבית המשפט, אתמול/ערן גילווארג

בכתב האישום שהוגש אתמול נגד פינטו בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין ניסיון לרצח ממניע גזעני והחזקת סכין, מוזכרים שני מקרים שאירעו באותו היום. במקרה הראשון, עקב פינטו בקריית אתא אחרי אדם שאותו תכנן לתקוף. משזה נכנס לבנק, ויתר ונסע לסופרמרקט בעיר. כשהגיע הנאשם לסופרמרקט דקר את רזקן ופצע אותו באורח קל.

(עדכון ראשון: 22:37)

הוארך ממעצר הדוקר מקריית אתא; הדקור: "הוא אמר: 'מגיע לכם'". ערן גילווארג
אורי רזקן/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully