וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המחבל בראשון לציון דוקר - ונבלם על ידי ההמון

2.11.2015 / 19:17

אזרחים ערניים ניהלו מרדף אחרי המחבל שדקר שלושה בני אדם במרכז העיר ונטרלו אותו בתוך חנות בגדים, שם השכיבו אותו על הרצפה וחיכו להגעת כוחות הביטחון. "ראיתי סכין באורך עשרה סנטימטרים"

צילום: דוברות עיריית ראשון לציון, חיים לוזון, יואל בלניצקי, ליאור עייני, יותם רונן; עריכה: שניר דבוש

יגל ארדן, שניהל את המרדף אחרי המחבל שדקר לפני זמן קצר (שני) שלושה בני אדם במרכז ראשון לציון, ופצע שניים מהם באורח קשה, סיפר על רגעי ההשתלטות. מדבריו עולה כי הוא ירד מאוטובוס בצומת הרחובות הרצל ותרמ"ב בדיוק כאשר המחבל ירד בעצמו מאוטובוס אחר באותה תחנה, לאחר שכבר דקר את אחד הנוסעים, כבן 35, ופצע אותו באורח קשה.

"שמעתי כמה אנשים צועקים מהתחנה כשירדתי מהאוטובוס ואז הסתכלתי אחורה וראיתי מחבל עם סכין באורך עשרה סנטימטרים רץ קדימה", סיפר. בלי לחשוב פעמיים, הוא ושני בני אדם נוספים החלו לרדוף אחריו. "רדף אחריו מישהו עם מקל ואז אני התחלתי לרדוף אחריו".

עוד בוואלה! NEWS:
מלחמות הסמים בבקעה דווקא מקרבות בין יהודים לפלסטינים
פענוח הקופסה השחורה שנמצאה בסיני: "המטוס לא נפגע באוויר"
"צחקתי איתה": הוארך ביממה מעצר האב שדחף את בתו לדלי "כדי לחנכה"

פיגוע דקירה ברחוב הרצל פינת תרמ"ב, ראשון לציון, 2 בנובמבר 2015. אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הפיגוע/מד"א, אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א

במהלך המרדף שניהלו אחריו שלושת האזרחים, הצליח המחבל, בן 19 מחברון, לדקור כאמור שלושה בני אדם. גבר כבן 35 שנדקר בפלג גופו העליון ונפצע באורח קשה, ובזירה נוספת ברחוב הרצל נפצעו קשישה בת 80 במצב קשה וצעיר בן 26 באורח קל. לכידתו הסתיימה בתוך חנות בגדים, שם הוכנע על ידי אזרחים. "דחפנו את המחבל פנימה, הכנענו אותו ואחרי שראיתי שאין שם סכנה הלכתי אחורה לטפל בפצועה", סיפר ארדן. כוחות מגן דוד אדום טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים אסף הרופא. המחבל הועבר לידי כוחות הביטחון.

ארדן סיפר על מצב הקשישה שבה טיפל לאחר נטרול המחבל. "היא הייתה בסדר, קצת כאב לה וירד לה דם, לא יותר מדי. הכול יהיה בסדר איתה", טען. לדבריו, כשניהל את המרדף "הייתה חשיבה רק להגן על האחרים, לא פחדתי על עצמי. לא חושבים על המצב שלך. רצנו אחריו בשיא המהירות וכשנטרלנו אותו הרגשנו בטוחים והיה זמן לחשוב אחורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובש רפואת חירום במד"א, משה פינטו, והפרמדיק אפי בר, שהגיעו לאוטובוס שבו החל המחבל את הפיגוע, סיפרו כי הפצוע אמר שהתחוללה מהומה במקום, ולפתע הרגיש מכה חדה בגבו. "הובילו אותנו לפצוע כבן 35 ששכב בתוך אוטובוס כשהוא דקור בפלג גופו העליון", סיפרו השניים. "הוא היה בהכרה מלאה וסיפר לנו שהבחין במהומה שהתחוללה באוטובוס ולפתע הרגיש בחבטה בגב. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני לפצעי הדקירה שמהם סבל ופינינו אותו לבית החולים אסף הרופא".

(עדכון ראשון: 16:04)

פיגוע דקירה ברחוב הרצל פינת תרמ"ב, ראשון לציון, 2 בנובמבר 2015. אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הפיגוע/מד"א, אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א
אירוע דקירה ברחוב הרצל פינת תרמ"ב, ראשון לציון, 2 בנובמבר 2015. חיים לוזון, תמונות גולשים
זירת הפיגוע/תמונות גולשים, חיים לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully