וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צחקתי איתה": הוארך ביממה מעצר האב שדחף את בתו לדלי "כדי לחנכה"

2.11.2015 / 14:03

האבא מאבו גוש, שאתמול נחשף בוואלה! NEWS סרטון שבו הוא נראה מתעלל לכאורה בבתו בת השנה ושמונה חודשים, טען כי מדובר במשחק קצר. "זה נמשך פחות מחצי דקה", אמר לוואלה! NEWS. במהלך החקירה התברר כי האם, שלא נעצרה, היא שצילמה את הסרטון הקשה. פרקליטו: הילדה לא נפגעה

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בירושלים הורה היום (שני) על הארכת מעצרו ביממה של האב מאבו גוש החשוד בהתעללות בבתו בת השנה ושמונה חודשים. אמש פורסם בוואלה! NEWS סרטון בו תועד האב, דמות מוכרת מאבו גוש, כשהוא מכניס בכוח את בתו בת השנתיים לדלי "כדי לחנכה" - חרף התנגדותה וקולות הבכי. "אני לוקח אותך לאיטליז כי אני מיואש ממך", אמר לה.

במהלך החקירה התברר כי אשתו, אמה של התינוקת, היא שצילמה את הסרטון הקשה. במשטרה אף פנו לרשויות הרווחה כדי לבדוק את האפשרות להוצאת ילדיהם מחזקתם.

האב אמר היום לוואלה! NEWS: "סתם צחקתי איתה, זה נמשך פחות מחצי דקה". עורך דינו, עלי פארס מוסטפא, הכחיש כי מדובר בפגיעה מכוונת: "מדובר במשחק שרחוק להיות מהתעללות בקטין. גם מהערות שהשמיע עולה כי אין אקט של התעללות. מדובר בסרטון שנמשך שתיים עד חמש שניות. אשתו, שצילמה את הסרטון, לא נעצרה. זה נעשה כמשחק והילדה לא נפגעה".

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה פשטה על בתי בכירים ב"נתיבי ישראל" החשודים בשוחד
ארדואן על ניצחונו: "העם הטורקי בחר ביציבות וביטחון"
החרפה בשביתה: תושבי הצפון עולים בשיירת מחאה לכנסת

תושב אבו-גוש נעצר בחשד שהתעלל בבתו בת השנתיים. צילום מסך
האב דוחף את בתו לדלי/צילום מסך

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של האב בשלושה ימים, אך השופט הורה כאמור על הארכת מעצר ביממה אחת בלבד. "לאחר שעיינתי בחומר עלה בדעתי חשד סביר נוכח הסרטון. המזכר שהוגש לי דורש את המשך הישארות המשיב במעצר. אציין כי האירוע טעון בדיקה ובשלב זה לא אוכל לשלול עילה של מסוכנות כתוצאה ממה שראיתי. שמעתי את טענות הסנגור, אולם הדבר דורש בדיקה נוספת", נימק השופט.

נציג המשטרה בדיון אבי שבתאי אמר כי האב הודה כי עשה את המעשה, אך טען שמדובר במשחק. "נבצע עוד כמה פעולות חקירה", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
האב המתעלל מאבו גוש, בית משפט השלום בירושלים. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
האב מובא להארכת מעצר, היום/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully