וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה בת 19 מתה מקורונה בבית החולים הדסה עין כרם

מהדסה נמסר היא סבלה ממחלות רקע קשות, בהן עודף משקל קיצוני. עם אשפוזה נזקקה להנשמה באופן מידי, ולאחר כשבוע וחצי נקבע מותה. מדובר בחולת הקורונה הצעירה ביותר שמתה בישראל. בשל חשיפתם לצעירה, כמה אנשי צוות בהדסה נכנסו לבידוד

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

צעירה בת 19 מתה מנגיף הקורונה - כך הודיע היום (שבת) בית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מדובר בחולת הקורונה הצעירה ביותר שמתה מהנגיף בישראל. על פי המרכז הרפואי, היא סבלה ממחלות רקע קשות, בהן עודף משקל קיצוני, ועם קבלתה לאשפוז בהדסה נזקקה להנשמה באופן מידי. היא חוברה למכונת הנשמה, ולאחר כשבוע וחצי של טיפול נקבע מותה.

עוד נמסר מהדסה כי קיימת הסתברות גבוהה שכמה אנשי צוות שטיפלו בצעירה נדבקו בנגיף. בשל כך, אותרו כלל אנשי הצוות שנחשפו לצעירה, והוכנסו לבידוד.

לפני כשבועיים מת צעיר בן 26 מסיבוכי המחלה בבית החולים שיבא שבתל השומר. הצעיר, אושרי אסולין מכפר סבא, סבל מסיבוכים שהתפתחו אחרי שכבר הבריא מהמחלה, ונאבק בהם כשהוא מחובר למכונת אקמו.

חיטוי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, 22 במרץ 2020. דוברות כב"ה
חיטוי נגד הקורונה בית החולים עין כרם בירושלים, מרץ/דוברות כב"ה

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו אתמול, בשבוע האחרון אובחנו 2,395 בני אדם כנשאי קורונה - עלייה של 11.83% מיום שישי שעבר. שיעור שינוי החולים השבוע הוא גבוה מאשר בשבוע שעבר, אז הוא עמד על 7.7%. קצב הגידול עלה, אם כן, ב-4.1%.

נכון לאתמול, סך המאובחנים בקורונה היה 22,638, ומניין המתים עלה ל-313. חרף הגידול במספר המאובחנים, מספר החולים קשה עלה בשיעור נמוך יותר מאשר בשבוע שעבר ועומד על 46, ומספר המונשמים נותר זהה - 28.

עוד בוואלה

יוון תפתח את שעריה כמעט לכל מדינות העולם. ישראל לא ברשימה

לכתבה המלאה
מעבדת בדיקות הקורונה שהקימה חברת MyHeritage בית קודאק, פתח תקווה, 21 ביוני 2020. אלעד מלכה
2,395 מאובחנים בקורונה בשבוע. מעבדת בדיקות קורונה בפ"ת/אלעד מלכה

מנתוני המשרד עולה כי שיעור גידול משמעותי בתחלואה נרשם בנהריה, שם מספר המאובחנים עלה ב-6.78%. נתונים מדאיגים נוספים מבחינה זאת נרשמו גם בבאקה אל-גרביה (4.94%), כפר קאסם (3.85%), דבוריה (3.03%), נוף הגליל (2.78%), לוד (2.7%) וטבריה (2.61%).

בשל העלייה בתחלואה נמשכת האכיפה המוגברת של הגבלות הקורונה. מהמשטרה נמסר כי ביממה האחרונה חולקו 2,765 דוחות בגין אי-עטיית מסיכה, שני דוחות בגין יציאה ממקום מגורים באזור מוגבל ושהייה במקום אסור, ודוח אחד בגין הפעלת אולם אירועים והפעלת מקום או עסק בניגוד לתקנות.

(עדכון ראשון: 16:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully