וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה תושבת רהט ההרה, שבעלה חשוד כי היכה אותה

14.6.2020 / 7:06

רואן אל-קרנאווי, בת 27, הגיעה בסוף השבוע לבית החולים סורוקה כשהיא במצב אנוש, שם נקבע לה מוות מוחי. מעצרו של בעלה הוארך בבית משפט השלום בבאר שבע. שלושת ילדיהם של בני הזוג הועברו לקרובי משפחתם

צילום: אסף פוזיילוב, תאגיד כאן

(בווידאו: אלפים מחו בת"א נגד האלימות כלפי נשים, לפני כשבועיים)

בבית החולים סורוקה נקבע היום (ראשון) מותה של רואן אל-קרנאווי, בת 27 מרהט, שעל פי החשד הוכתה בידי בעלה בעודה בהיריון. אל-קרנאווי, בת 27, הגיעה בליל חמישי לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבה אנוש, ובשישי נקבע לה מוות מוחי. שלושת הילדים של בני הזוג, בני חמש, שמונה ותשע, הועברו בינתיים לחזקת בני משפחה.

המשטרה הגיע לבית המשפחה בשל קריאה מצוות מד"א, שהוזעק למקום לטפל בצעירה. בני המשפחה הכחישו בפני השוטרים כי בעלה תקף אותה, וטענו שהפציעה אירעה בעת ששהתה בביתה. בעלה, שנעצר בעקבות המקרה, הובא למחרת היום בפני שופט בבית משפט השלום בבאר שבע, שם הוארך מעצרו עד להיום. בנוסף, המשטרה עיכבו כמה בני משפחה נוספים, שמסרו גרסאות סותרות לאירועים.

הארכת מעצר לבעל החשוד שהכה את אשתו למוות, בית משפט השלום באר שבע, 12 ביוני 2020. אסף פוזיילוב, כאן חדשות, תאגיד כאן
החשוד בדרך לדיון בהארכת מעצרו/תאגיד כאן, אסף פוזיילוב, כאן חדשות

עו"ד מסלם אריאתה, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד בתקיפה, טען כי החשוד משתף פעולה עם החוקרים. "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי", אמר. "הוא מכחיש את הדברים".

עוד בוואלה!

בן 32 מרהט נעצר בחשד שתקף את אשתו ההרה, מצבה אנוש

לכתבה המלאה

על פי נתונים שנאספו על ידי ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות, מתחילת שנת 2020 נרצחו 11 נשים ותינוקות, ומספר התלונות על אלימות במשפחה נמצא במגמת עלייה בחודשים האחרונים. בחודש אפריל התקבלו 849 פניות על אלימות במשפחה ובתוך חודש עלתה כמות הפניות ל-1,885 בחודש מאי - עלייה של 122%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully