וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 32 מרהט נעצר בחשד שתקף את אשתו ההרה, מצבה אנוש

12.6.2020 / 16:51

צוות מד"א שהוזעק לביתם של השניים פינה את האישה לבית החולים שם עלה כי נגרם לה מוות מוחי. מעצרו הוארך עד יום ראשון, ולצדו נעצרו כמה בני משפחה נוספים. מתחילת השנה נרצחו 11 נשים ותינוקות על ידי בני משפחה

צילום: משטרת ישראל, עריכה: שאול אדם

(בווידאו: שישה תושבי רהט בחשד שירו על רכב משטרתי בעיר)

המשטרה עצרה היום (שישי) גבר בן 32 מרהט בחשד שתקף את אשתו ההרה. צוות מד"א שהוזעק לביתם של השניים פינה אותה לבית החולים סורוקה במצב אנוש, שם נקבע מוות מוחי.

בית משפט השלום בבאר האריך את מעצרו של הגבר עד ליום ראשון. כמה בני משפחה נוספים עוכבו והם מוסרים גרסאות סותרות לאירועים.

עו"ד מסלם אריאתה שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד בתקיפה, טען כי החשוד משתף פעולה עם החוקרים. "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי", אמר. "הוא מכחיש את הדברים".

כביש 34 נסגר בין יד מרדכי לשדרות, 5 במאי 2019. ראובן קסטרו
במשטרה חושדים כי סיבת הפציעה היא מכות מידי בעלה/ראובן קסטרו

המשטרה הגיע לבית המשפחה במהלך הלילה בשל קריאה מצוות מד"א שהוזעק למקום לטפל באישה. בני המשפחה מכחישים בפני השוטרים כי בעלה תקף אותה, וטוענים שהפציעה אירעה בעת ששהתה בביתה.

מבית החולים נמסר כי לאישה בת ה-27 נגרם מוות מוחי, אך הלב שלה עדיין פועם. שלושת הילדים של בני הזוג, בני חמש, שמונה ותשע, הועברו בינתיים לחזקת בני משפחה.

עוד בוואלה!

ירידה בעבירות מין, זינוק באלימות בין בני זוג: הקורונה משנה גם את הפשיעה

לכתבה המלאה

אניטה פרידמן, יו"ר ויצו העולמית אמרה היום כי "אלימות ורצח נשים הפכו לעניין שבשגרה והעולם כמנהגו נוהג. עד מתי נזעק את זעקתן של נשים, אשר ממשיכות לשלם את מחיר החידלון של כלל המערכות - התקציבים שלא ממגיעים, הטיפול החסר בגברים, ענישה סלחנית".

היא הוסיפה כי "אסור לאף אחד מאיתנו להיות אדיש לאירוע שכזה, בטח ובטח לא לממשלה, שיכולה למנוע את הרצח הבא ולהוציא מאות אלפי משפחות ממעגל האלימות - אם רק תיקח אחריות על מיגור התופעה ותפעל ליישום מיידי של התכנית הממשלתית לטיפול באלימות כלפי נשים."

ביחד נשים סוף לאלימות- עצרת מחאה נגד אלימות כלפי נשים, גן צ'ארלס קלור, תל אביב, 1 ביוני 2020. ראובן קסטרו
"הפך לעניין שבשגרה והעולם כמנהגו נוהג". עצרת מאבק באלימות נגד נשים בתל אביב, 1 ביוני/ראובן קסטרו

על פי נתונים שנאספו על ידי ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות, מתחילת שנת 2020 נרצחו 11 נשים ותינוקות, ומספר התלונות על אלימות במשפחה נמצא במגמת עלייה בחודשים האחרונים. בחודש אפריל התקבלו 849 פניות על אלימות במשפחה ובתוך חודש עלתה כמות הפניות ל-1,885 בחודש מאי - עלייה של 122%.


(עדכון ראשון: 15:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully