וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחר בן ה-14 הנעדר באשדוד: גופתו אותרה בחוף הים בעיר

5.6.2020 / 17:04

לאחר יומיים של חיפושים אותרה גופתו של הנער יהודה בילוג, שנעלם בחוף הקשתות הסמוך. אזרח שחלף באזור זיהה את הגופה, והודעה נמסרה למשפחתו. מאז שנודע על היעלמותו, השתתפו עשרות בני אדם בחיפושים אחריו. מתחילת השנה טבעו למוות חמישה ילדים ובני נוער

.

גופתו של הנער יהודה בילוג בן ה-14 שנעדר מזה יומיים, זוהתה היום (שישי) בחוף הי"א באשדוד, סמוך לקו המים. הגופה זוהתה על ידי אזרח שחלף במקום, שבסמוך לו טבע בילוג ביום רביעי.

בילוג בן ה-14, תושב רחובות, נכנס לחוף הקשתות באשדוד יחד עם שלושה מחבריו בסמוך לשעה 19:30 בערב יום רביעי, בזמן שכוחות ההצלה לא נכחו במקום. אזרח שהיה במקום במקרה, חילץ שלושה מהנערים, ודיווח על כך שאחד הילדים לא אותר במים.

זירת מציאת גופה בחוף הים באשדוד 5 ביוני 2020. -, אתר רשמי
כוחות חילוץ והצלה באשדוד, היום/אתר רשמי, -

"כשהגענו לחוף ראינו את הנער שוכב בסמוך לקו המים, כשהוא מחוסר הכרה לאחר שאזרחים משו אותו מהמים", סיפר חובש מד"א אוראל אסולין. "זו טרגדיה קשה. לפני יומיים בשעות הערב, הוזעקתי לחוף לאירוע הטביעה, והתברר שהוא נעדר. התפללתי לשלומו וקיוויתי לנס אבל לצערי היום הוא אותר ללא סימני חיים, ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד בוואלה!

חיפושים באשדוד אחר נער שלא יצא מהים: "הצלתי את חבריו, לא מצאתי אותו"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופתו אותרה לאחר יומיים. בילוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז שנודע על היעדרותו, החלו עשרות בני אדם בחיפושים אחריו. הכוחות שסרקו את חוף הים כללו שוטרים בליווי מסוק משטרתי, מתנדבים וכוחות כיבוי. הוריו של הנער ובני משפחה נוספים הגיעו אף הם אל החוף והשתתפו בחיפושים.

שי אבישר, שחילץ את שאר חבריו של בילוג על הרגעים הדרמטיים סיפר כי "יצאתי לריצה וכשהגעתי לחוף הים ראיתי שלושה ילדים נסחפים לתוך בור בתוך המים ולא מצליחים לצאת". הוא הוסיף: "ידעתי שאם אני נכנס פנימה אני טובע יחד איתם. מצאתי עם ילד עם גלשן, לקחתי אותו, והצלחתי להגיע לשניים מהם. הם היו באפיסת כוחות".

חיפושים אחר הנער יהודה בילוג בן 14 שנסחף בחוף באשדוד 5 ביוני 2020. דוברות משטרת ישראל
צוללנים מחפשים אחר בילוג באשדוד, היום/דוברות משטרת ישראל

אבישר המשיך, ופירט את השתלשלות האירועים: "אמרתי להם להחזיק את הגלשן - ואז הם הצביעו על חבר נוסף שלהם שעומד לטבוע. הוא כבר היה עם הראש כמעט כולו בתוך המים והצלחתי למשוך אותו ברגע האחרון".

"שלושתם נאחזו בגלשן - ואז הם החלו לצעוק שיש עוד ילד בתוך המים. לא היה לי זמן להוציא אותם החוצה אז לקחתי אותם איתי על הגלשן והתחלנו לחפש. צעקנו בשמו, צללתי שוב ושוב כדי למצוא אותו - לא מצאתי שום דבר ואז הבנתי שאני חייב להוציא אותם החוצה", סיפר אבישר. "כל הזמן אני חושב רק על ההורים שלו. חזרתי שוב לים לחפש אותו אבל לא הצלחתי".

חמישה ילדים טבעו למוות מתחילת השנה

מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים עולה כי בחמש השנים האחרונות טבעו למוות 109 ילדים, חמישה מהם בשנה הנוכחית.

מנכ"לית הארגון, אורלי סילבינגר, אמרה כי "לבנו עם המשפחה שקיבלה היום את הבשורה הכואבת. לצערנו, בני נוער נמצאים בקבוצת סיכון השנייה בשכיחותה לטביעות. מרבית טביעות בני הנוער מתרחשות בים. הזרמים בים מסוכנים גם לשחיינים מנוסים, ועלולים לסחוף במהירות. אנו שבים ומדגישים כי אסור להיכנס לים כאשר אין שירותי הצלה פעילים בחוף, ובמהלך בילוי בים יש להישמע להוראות המצילים".

(עדכון ראשון: 16:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully