וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים באשדוד אחר נער שלא יצא מהים: "הצלתי את חבריו, לא מצאתי אותו"

4.6.2020 / 13:29

יהודה בילוג בן ה-14 בילה בחוף הקשתות בעיר עם שלושה נערים נוספים, אך לא חזר אל החוף לאחר שהחבורה כולה נקלעה לבור בתוך המים. "כשהגעתי אל הנערים הם היו באפיסת כוחות", סיפר הגולש שהציל את חבריו. "צללתי שוב כדי למצוא אותו - ולא מצאתי שום דבר"

צילום: דוברות משטרת ישראל

(בווידאו: אותרה גופת צעיר בן 25 שטבע בתל אביב, אוגוסט 2019)

עשרות בני אדם מחפשים היום (חמישי) בחוף הים באשדוד אחר יהודה בילוג בן ה-14, שנכנס למים אמש ומאז אבדו עקבותיו. בילוג, תושב רחובות, בילה אמש עם שלושה מחבריו בחוף הקשתות בעיר ונכנס יחד איתם אל המים סמוך לשעה 19:30 - בזמן שכוחות ההצלה לא נכחו במקום. לאחר שאזרח שהיה במקום דיווח על המקרה, החלו צוותי שיטור ימי לחפש אחריו אתמול בערב.

הכוחות הסורקים את חוף הים כוללים שוטרים עם מסוק משטרתי, מתנדבים וכוחות כיבוי. הוריו של הנער נמצאים אף הם בחוף הים ומשתתפים בחיפושים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכנס למים ולא שב, החיפושים נמשכים. יהודה בילוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יצאתי לריצה וכשהגעתי לחוף הים ראיתי שלושה ילדים נסחפים לתוך בור בתוך המים ולא מצליחים לצאת", סיפר שי אבישר, שחילץ את שאר חבריו של בילוג על הרגעים הדרמטיים. "ידעתי שאם אני נכנס פנימה אני טובע יחד איתם. מצאתי עם ילד עם גלשן, לקחתי אותו, והצלחתי להגיע לשניים מהם. הם היו באפיסת כוחות. אמרתי להם להחזיק את הגלשן - ואז הם הצביעו על חבר נוסף שלהם שעומד לטבוע. הוא כבר היה עם הראש כמעט כולו בתוך המים והצלחתי למשוך אותו ברגע האחרון".

"שלושתם נאחזו בגלשן - ואז הם החלו לצעוק שיש עוד ילד בתוך המים. לא היה לי זמן להוציא אותם החוצה אז לקחתי אותם איתי על הגלשן והתחלנו לחפש. צעקנו בשמו, צללתי שוב ושוב כדי למצוא אותו - לא מצאתי שום דבר ואז הבנתי שאני חייב להוציא אותם החוצה", סיפר אבישר. "כל הזמן אני חושב רק על ההורים שלו. חזרתי שוב לים לחפש אותו אבל לא הצלחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully