וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעוט שטבע למוות בביתו בחדרה נקבר ביום הולדתו, הוריו תרמו את איבריו

בן השנתיים שמצא את מותו בבריכה פרטית הובא היום למנוחות בבית העלמין בעיר. הוריו, שתרמו את איבריו להצלת חייהם של שני ילדים, לא מעכלים את הטרגדיה. "בחיים לא חשבנו שנקבור ילד. הנורא מכל קרה", אמרה האם נטשה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

עתי פרי, הפעוט שטבע למוות בבריכה פרטית בביתו שבחדרה, הובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין בעיר - ביום השנתיים להולדתו. מאות השתתפו בהלווייתו. הוריו, נטשה ושרון פרי, הודיעו כי החליטו לתרום את איבריו להצלת חייהם של שני ילדים.

בן השנתיים טבע בבריכת שעשועים לאחר שיצא אל החצר משטח הבית מבלי ידיעת הוריו. אמו, שעדיין מתקשה לעכל את הטרגדיה, אמרה: "הנורא מכל קרה. לצערנו איבדנו ילד. פשוט לא שמנו לב שהוא יצא מהבית. תמיד העיניים של כולם היו עליו כי ידענו שהוא ילד שובב וסקרן. כל הזמן בורח לנו בצחוק ומתחבא לנו, פשוט לא שמנו לב. אנחנו לא יודעים כמה זמן הוא היה במים".

היא המשיכה, "בחיים לא חשבנו שנקבור ילד. זה תפקיד של הילדים לקבור את ההורים. קיבלנו מתנה לשנתיים, בדיוק שנתיים כיוון שהיום זה יום ההולדת שלו". עוד אמרה האם כי "לא נתנו לילדים להסתובב לבד, לא לצאת החוצה לבד מבלי שאנחנו יודעים כל דקה איפה הם נמצאים".

עתי פרי בן השנתיים שטבע למוות בבריכה פרטית בחדרה, 31 במאי 2020. באדיבות המשפחה
"בחיים לא חשבנו שנקבור ילד". עתי פרי שטבע למוות בחדרה/באדיבות המשפחה

האירוע התרחש אתמול בסביבות השעה 20:00 בבית המשפחה, בית צמוד קרקע בשכונת ברנדס בחדרה עת שיצא בן הפעוט מביתו ללא ידיעת הוריו. אביו של עתי, בן 47, היה ראשון לזנק לעזרה ומשה את הילד מהמים. אך זאת לאחר שכבר שהה זמן ארוך תחת המים.

הוא פונה לבית החולים הלל יפה בעיר במצב אנוש, תוך ביצוע פעולות החייאה, וכעבור כשעה קבעו הרופאים את מותו.

עתי פרי בן השנתיים שטבע למוות בבריכה פרטית בחדרה, 31 במאי 2020. שלומי גבאי
הבריכה בבית משפחת פרי/שלומי גבאי

האם נטשה יצאה משטח הבית אל החצר, למשך דקות, ומבלי שהבחינה כי הילד יצא אחריה. האב סבר שהילד עם אמו והיא סברה שהוא בהשגחת האבא. הסבתא, המתגוררת ככל הנראה בשטחו האחורי של הבית, עברה בשביל המחבר בין דירתה לבית, ולפתע הבחינה בפעוט הצף במים. שכנים סיפרו כי מהחצר נשמעו צרחות, האבא נזעק להציל את הפעוט ומשה אותו. שכנים סייעו בהחייאה, ולאחר מכן הגיעו אנשי איחוד הצלה ומד"א והמשיכו במאמצים.

עתי פרי בן השנתיים שטבע למוות בבריכה פרטית בחדרה, 31 במאי 2020. שלומי גבאי
לא מעכלים. הורי הפעוט שרון ונטשה פרי, היום/שלומי גבאי

חובש רפואת חירום במד"א, טומס בייטלמן, סיפר כי הפעוט נמצא כשהוא ללא הכרה. "כשהגעתי למקום הובילו אותי לחצר הפנימית של הבית. הפעוט שכב מחוסר הכרה סמוך לבריכה כשהוא ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלתי בביצוע פעולות החייאה", שחזר בייטלמן. "יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע גם כן למקום המשכנו את הטיפול הרפואי המתקדם ופינינו אות הפעוט במצב קריטי לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה", הוסיף.

(עדכון ראשון: 11:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully