וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים יוכלו להיבדק לקורונה ביום ראשון בתום ישיבת הממשלה

5.6.2020 / 14:43

מזכיר הממשלה צחי ברוורמן הודיע לחברי הממשלה כי יוכלו להיבדק אם ירצו בכך, לנוכח הידבקותו של ח"כ סמי אבו שחאדה בנגיף. בשבוע שעבר אובחן גם עובד במשרד ראש הממשלה כחולה קורונה, אך החקירה האפידמיולוגית העלתה כי הוא לא שהה בקרבת נתניהו

בווידאו: נתניהו וגנץ מתייחסים לחוקי הקורונה/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: טל רזניק

מזכיר הממשלה צחי ברוורמן הודיע היום (שישי) לשרי הממשלה כי הם יוכלו לעבור בדיקות לגילוי קורונה בסיום ישיבת הממשלה ביום ראשון. על פי ההודעה, הבדיקות יערכו בחדר סמוך לאולם בו תיערך ישיבת הממשלה. זאת, ברקע הידבקותו בנגיף של ח"כ סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת).

בימים האחרונים היועצים הפרלמנטרים בכנסת ביקשו לקבל בדיקות בעקבות הידבקותו של אבו שחאדה אך סורבו, וחלקם זעמו לנוכח הבדיקות שהוצעו לחברי הממשלה - וטענו כי מדובר באפליה שאסור שתעבור לסדר היום.

בשבוע שעבר אובחן גם עובד במשרד ראש הממשלה כנשא קורונה, אך מהחקירה האפידימיולגית שנערכה לאחר מכן עלה כי הוא לא שהה בקרבת ראש הממשלה בנימין נתניהו או שרים אחרים, והם לא נדרשו להיכנס לבידוד.

ישיבת הממשלה הראשונה של הממשלה ה-35, 24 במאי 2020. אוהד צויגנברג  "הארץ", פול צלמים
ישיבת הממשלה הראשונה של הממשלה ה-35, בחודש שעבר/פול צלמים, אוהד צויגנברג "הארץ"

ח"כ סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת) הודיע אתמול כי נדבק בקורונה. הוא קרא לכל מי שבא עמו במגע להיכנס לבידוד ולהיבדק. זאת, לאחר שנהגו אובחן יומיים קודם לכן כחולה בנגיף. בעקבות זאת ולאחר הערכת מצב, הורה מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ' על פתיחה בחקירה אפידמיולוגית שתוודא היכן שהה ח"כ אבו שחאדה במשכן.

"נפגשתי עם אלפי אנשים", אמר ח"כ אבו שחאדה בריאיון בכאן ב'. "הייתי בניחומי אבלים, אירועים משפחתיים ובהפגנות". אבו שחאדה ביקר השבוע בין היתר בסוכת האבלים של משפחתו של איאד אל-חלאק, שנורה למוות בידי שוטר מג"ב. מתוקף תפקידו, אבו שחאדה לקח חלק בפעילויות שונות גם במסגרת עבודת הכנסת. "הייתי בוועדות, במליאה ואפילו בקפיטריה", הוסיף חבר הכנסת בריאיון.

עוד בוואלה!

ח"כ אבו שחאדה שנדבק בקורונה: "נפגשתי עם אלפי אנשים"

לכתבה המלאה

אבו שחאדה אינו חבר הכנסת היחיד שנדבק בנגיף מאז פרוץ הקורונה בישראל. בחודש אפריל, שר הבריאות דאז יעקב ליצמן ורעייתו נדבקו במחלה. השר בן ה-71 שהה בבידוד והחלים כעבור כ-20 ימים. לפי עדויות, ליצמן הפר את תקנות הבריאות כשהשתתף בתפילה בביתו של חסיד גור.

(עדכון ראשון: 13:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully