וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אבו שחאדה שנדבק בקורונה: "נפגשתי עם אלפי אנשים"

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת סיפר שנכח בפורומים שונים ואף לקח חלק פעיל בעבודת הכנסת, אחרי שהצהיר שאובחן כחיובי לנגיף. "הייתי בניחומי אבלים, באירועים משפחתיים ובהפגנות", סיפר. בעקבות זאת, כל ישיבות ועדות הכנסת בוטלו ועובדים הונחו שלא להגיע להגיע למשכן

צילום: שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

(בווידאו: בדיקות קורונה בחדרה)

ח"כ סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת) הצהיר הבוקר (חמישי) כי ביקר במקומות שונים ואף בפורומים נרחבים בכנסת, זאת לאחר שהודיע אמש כי נדבק בקורונה וכי על כל מי שבא עמו במגע לשהות בבידוד. "נפגשתי עם אלפי אנשים", אמר ח"כ אבו שחאדה בריאיון בכאן ב'. "הייתי בניחומי אבלים, אירועים משפחתיים ובהפגנות". אבו שחאדה ביקר השבוע בין היתר בסוכת האבלים של משפחתו של איאד אל-חלאק, שנורה למוות בידי שוטר מג"ב.

מתוקף תפקידו, אבו שחאדה לקח חלק בפעילויות שונות במסגרת עבודת הכנסת. "הייתי בוועדות, במליאה ואפילו בקפיטריה", הוסיף חבר הכנסת בריאיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השתתף במחאת דייגים ביפו במהלך השבוע. אבו שחאדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות הידבקות חבר הכנסת, הונחו הבוקר עובדי הכנסת שלא להגיע למשכן אם עבודתם אינה חיונית. כמו כן, דובר הכנסת הודיע כי עד לבדיקת כל ההשלכות נדחו כל ישיבות הוועדות שתוכננו להיום. מנכ"ל הכנסת והגורמים המקצועיים יקיימו הבוקר ישיבה בנושא וכן תתקיים התייעצות עם הגורמים האחראיים במשרד הבריאות על מנת לבחון את הפעולות הנדרשות.

סמי אבו שחאדה הרשימה המשותפת. רשימת האיחוד הערבי,
"פגשתי אלפי אנשים". אבו שחאדה/רשימת האיחוד הערבי

אבו שחאדה קיבל את ההודעה על תוצאות הבדיקות אמש, עדכן מיידית בנושא, וקרא לכל מי שבא עמו במגע להיכנס לבידוד ולהיבדק. זאת, לאחר שנהגו אובחן שלשום כחולה בנגיף. "קיבלתי את תוצאת בדיקת הקורונה שעשיתי - התוצאה חיובית", אמר אבו שחאדה אז. "אני מבקש מכולם להקפיד על הוראות משרד הבריאות, על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה. הווירוס קיים עדיין בינינו והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לווירוס להתפשט בצורה גדולה ומהירה. מאחל המון בריאות לכולנו".

אבו שחאדה אינו חבר הכנסת היחיד שנדבק בנגיף מאז פרוץ הקורונה בישראל. בחודש אפריל, שר הבריאות דאז יעקב ליצמן ורעייתו נדבקו במחלה. השר בן ה-71 שהה בבידוד והחלים כעבור כ-20 ימים. לפי עדויות, ליצמן הפר את תקנות הבריאות כשהשתתף בתפילה בביתו של חסיד גור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully