וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת אובחן כחולה קורונה

חבר הכנסת הודיע כי בדיקה שערך העלתה כי נדבק בנגיף, וקרא לכל מי שבא עמו במגע להיכנס לבידוד. אבו שאחדה ביקש להקפיד על הנחיות משרד הבריאות: "המערכה עדיין לא הסתיימה, החזרה כביכול לשגרה עוזרת לווירוס להתפשט". כל דיוני ועדות הכנסת בוטלו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

(בווידאו: בדיקות קורונה בחדרה)

ח"כ סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת) הודיע הלילה (חמישי) כי נדבק בקורונה. הוא קרא לכל מי שבא עמו במגע להיכנס לבידוד ולהיבדק. זאת, לאחר שנהגו אובחן שלשום כחולה בנגיף.

"קיבלתי את תוצאת בדיקת הקורונה שעשיתי היום - התוצאה חיובית", אמר אבו שחאדה, "אני מבקש מכולם להקפיד על הוראות משרד הבריאות, על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה. הווירוס קיים עדיין בינינו והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לווירוס להתפשט בצורה גדולה ומהירה. מאחל המון בריאות לכולנו".

סמי אבו שחאדה הרשימה המשותפת. רשימת האיחוד הערבי,
"על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה". אבו שחאדה/רשימת האיחוד הערבי

אבו שחאדה הודיע על ממצאי הבדיקה לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף. בעקבות זאת ולאחר הערכת מצב, הורה מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ' על פתיחה בחקירה אפידמיולוגית שתוודא היכן שהה ח"כ אבו שחאדה במשכן. לאחר שיתקבלו תוצאות הבדיקה, יוחלט על המשך הטיפול.

במקביל, עובדי הכנסת הונחו שלא להגיע למשכן אם עבודתם אינה חיונית; כמו כן, דובר הכנסת הודיע כי עד לבדיקת כל ההשלכות נדחו כל ישיבות הוועדות שתוכננו להיום.

עוד בוואלה!

משרד החינוך נגד ארגון המורים: "הלימודים יימשכו לתוך החופש הגדול"

לכתבה המלאה

אבו שחאדה אינו חבר הכנסת היחיד שנדבק בנגיף מאז פרוץ הקורונה בישראל. בחודש אפריל, שר הבריאות דאז יעקב ליצמן ורעייתו נדבקו במחלה. השר בן ה-71 שהה בבידוד והחלים כעבור כ-20 ימים. לפי עדויות, ליצמן הפר את תקנות הבריאות כשהשתתף בתפילה בביתו של חסיד גור.

(עדכון ראשון: 00:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully