וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה במספר המאובחנים: 92 נדבקו בקורונה ביממה האחרונה

3.6.2020 / 19:48

משרד הבריאות הודיע כי מספר המקרים המאומתים של ההידבקות בנגיף עלה ל-17,377, מתוכם כ-2,100 חולים פעילים. מדובר במגמת ירידה לעומת הימים האחרונים, שבהן נמצאו יותר ממאה נדבקים ליממה. עוד עולה מהנתונים כי מספר המתים עלה ל-291

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: ניר חן

ירידה חלה במספר המאובחנים בקורונה ליממה - כך עולה מנתונים שפרסם הערב (רביעי) משרד הבריאות, הפורסים את תמונת המצב העדכנית לתחלואה בנגיף בישראל. על פי הנתונים, מאז אתמול בערב התגלו 92 נדבקים חדשים בלבד, בהשוואה, ל-116 הנדבקים שאותרו ביממה הקודמת, למשל. גם בימים האחרונים ממוצע הנדבקים ליממה עלה על מאה.

התוצאות התקבלו ב-11,606 בדיקות שנערכו היום. עוד עולה מהנתונים כי מספר מקרי הקורונה המאומתים בישראל מאז פרוץ המגיפה עלה ל-17,377, מתוכם 2,103 חולים פעילים ו-25 מונשמים. עד כה 291 מתו מהנגיף - עלייה של מת אחד מאז אתמול - והיתר החלימו ושוחררו לבתיהם.

בדיקות קורונה בבית הספר התיכון הרב תחומי למדעים ואומניות ע"ש קלמן צהר, חדרה,1 ביולי 2020. שלומי גבאי
92 אובחנו ביממה האחרונה. בדיקות קורונה בתיכון בחדרה/שלומי גבאי

מוקדם יותר, הודיע משרד הבריאות כי קופות החולים יחלו החל מהשבוע הבא במערך הבדיקות הסרולוגיות בכל הארץ, בקרב 70 אלף נבדקים ונבדקות ראשונים. בדיקה סרולוגית היא בדיקה לגילוי נוכחותם של נוגדנים נגד גורמי מחלות, ובכך היא מאפשרת לשקף את החשיפה לנגיף הקורונה בגוף האדם. מבצע הבדיקות נפתח כבר היום בבני ברק באמצעות מד"א, ובהמשך יוכלו להיבדק עוד עשרות אלפי אזרחים כחלק מהליך של בדיקת דם שגרתית.

ברקע העלייה בתחלואה שחלה בימים האחרונים, במיוחד בבתי הספר, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב הערכת מצב עם שר החינוך יואב גלנט וראש המל"ל מאיר בן שבת על המשך פעילות בתי הספר. בסיומה של הערכת המצב, הוא החליט כי בתי ספר שבהן נמצאה תחלואה בקורונה - ייסגרו. לפי נתוני משרד החינוך, 225 נדבקו בנגיף במערכת החינוך ו-6,831 תלמידים ועובדי הוראה נמצאים בבידוד מחשש שנדבקו.

עוד בוואלה!

נתניהו בתום הערכת מצב: כל מוסד חינוכי שתאותר בו תחלואה - ייסגר

לכתבה המלאה

בתחילת השבוע, הודיע שר הבריאות יולי אדלשטיין על שינוי במדיניות בדיקות הקורונה. הוא אמר בהצהרה לתקשורת שנשא ביום ראשון כי מעתה יורחבו הבדיקות ברחבי הארץ גם ללא גילוי תסמינים, ולא רק בבתי ספר כפי שננהרג עד עכשיו. "אנשים ללא תסמינים שהיו במגע קרוב עם חולה מאומת בבית הספר, אנשים ללא תסמינים שהיה במגע קרוב עם חולה מאומת במסגרת דיון מוסדי - דיור מוגן וכיוצא בזה, וכן לפי שיקול דעת של הרופא המטפל - אני מאפשר לכל רופא לשלוח אדם שמתלונן או טוען שהיה במגע", אמר השר אדלשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully