וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצמן החלים מקורונה: "קורא להמשיך לשמור על הוראות משרד הבריאות"

20.4.2020 / 19:30

השר בן ה-71 ורעייתו נמצאו שליליים לנגיף במהלך שתי בדיקות רצופות וליצמן ישוב לשגרת עבודה לאחר כ-20 ימי מחלה. השר הודה לצוותים הרפואיים והדגיש בפני הציבור את חשיבות הציות להנחיות למאבק בקורונה: "רק בדרך זו נוכל לנצח"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

שר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו חוה החלימו היום (שני) מנגיף הקורונה. זאת לאחר שנמצאו שליליםי לווירוס במהלך שתי בדיקות, כנדרש על פי נהלי משרד הבריאות. השר בן ה-71 שב לשגרת עבודה מלאה והודה לכל הדואגים לשלומו. לדברי ליצמן, "זו הייתה בשבילי הזדמנות נאותה להיווכח אישית בעבודתם המסורה של צוותי הרפואה היקרים שלנו".

ליצמן קרא לאזרחים להמשיך לשמור על הנחיות משרד הבריאות. "ההקלות שניתנו מותנות בשמירה קפדנית של הציבור על ההגבלות הקיימות", הדגיש. "רק בדרך זו נוכל לנצח את נגיף קורונה, למען כלל אזרחי ישראל ובריאותם".

שר הבריאות, יעקב ליצמן במהלך הצהרה בנושא נגיף הקורונה, משרד רה"מ, ירושלים 12 במרץ 2020. אולבייה פיטוסי/פלאש90, צילום מסך
"הזדמנות נאותה להיווכח אישית בעבודתם המסורה של צוותי הרפואה". ליצמן/צילום מסך, אולבייה פיטוסי/פלאש90

השר ורעייתו חוה אובחנו כחולים בקורונה ב-2 באפריל. בעקבות זאת, ראש הממשלה בנימין נתניהו, צמרת משרד הבריאות, המנכ"ל משה בר סימן טוב וראש שירותי בריאות הציבור סיגל סדצקי, צוות לשכת השר ומנכ"ל בית החולים הדסה זאב רוטשטיין נכנסו לבידוד. לפי עדויות שפורסמו בחדשות 12, ליצמן הפר את תקנות הבריאות כשהשתתף בתפילה בביתו של חסיד גור.

עוד בוואלה!

תוספת מיטות והקמת מטה אחיד: התכנית למאבק בהתפרצות הקורונה בבתי האבות

לכתבה המלאה

לאחרונה נרשמה מחלוקת בנוגע לתפקודו של ליצמן כשר הבריאות, ואף עלתה דרישה להחליף אותו. במהלך המו"מ להקמת ממשלת האחדות, דרשו בכחול לבן לקבל את תיק הבריאות, שלפי המתווה הראשוני היה אמור להישאר בידי בלוק הימין. ליצמן הבהיר לנתניהו כי לא יסכים לוותר על התיק "בשום תרחיש" אפשרי והוא מעוניין להמשיך בתפקיד גם בממשלה הבאה שתוקם, כל עוד יהדות התורה תהיה חלק ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully