וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד במשרד רה"מ נדבק בקורונה, נבדק אם היה במגע עם נתניהו

1.6.2020 / 20:29

איש האחזקה היה מעורב בהכנות לקראת הצהרתו של ראש הממשלה בעניין הנגיף בצאת השבת, אך לדברי גורמים בלשכת רה"מ השניים לא שהו זמן רב באותו החדר. בשעות האחרונות מתנהלת חקירה אפידמיולוגית, בסופה יינתנו הנחיות מתאימות למי שנחשף לחולה

בווידאו: נתניהו וגנץ מתייחסים לחוקי הקורונה/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: טל רזניק

עובד אחזקה במשרד ראש הממשלה אובחן היום (שני) כחולה בנגיף הקורונה. בעקבות זאת, בשעות האחרונות מתקיימת בלשכת ראש הממשלה חקירה אפידמיולוגית כדי לדעת אם העובד בא במגע עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, או מי מאנשי לשכתו.

העובד היה מעורב בהכנות לקראת ההצהרה של ראש הממשלה בעניין הקורונה ביום שבת, אך לדברי גורמים בלשכת ראש הממשלה השניים לא שהו זמן רב באותו החדר. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי בסיום החקירה האפידמיולוגית יינתנו הנחיות מתאימו למי שבא במגע עם העובד החולה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ישיבת ממשלה 31 במאי 2020. רויטרס
נבדק אם בא במגע עם העובד. נתניהו/רויטרס

נתניהו נכנס לבידוד פעמיים במהלך משבר הקורונה. ב-2 באפריל אובחן שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן כחולה בנגיף. בעקבות זאת, ראש הממשלה וצמרת משרד הבריאות נכנסו לבידוד. לפי עדויות, ליצמן הפר את תקנות הבריאות כשהשתתף בתפילה בביתו של חסיד גור. גם ב-30 במרץ שהו נתניהו וצוותו בבידוד עד סיום החקירה האפידמיולוגית של יועצתו לעניין חרדים, רבקה פאלוך, שנמצאה חיובית לקורונה.

עוד בוואלה!

נתניהו על הגבלת חוק הקורונה: לא נאפשר לשוטרים להיכנס לבתים ללא צו

לכתבה המלאה

98 נדבקים חדשים אובחנו ביממה האחרונה בקורונה, בהם עובד משרד ראש הממשלה. בשלב זה ישנם 2,006 חולים פעילים, בהם 29 מונשמים. מניין המתים מהנגיף נותר ללא שינוי - 285 בני אדם. עד כה 14,878 ישראלים החלימו ושוחררו לבתיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully