וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כארבע שנות מאסר נגזרו על גנב ומפיץ התמונות האינטימיות של שרון פרי

25.5.2020 / 17:39

ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע גזר עונש כבד על סאבר אבו עסא, תושב תל שבע שהורשע בשורת עבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית באמצעות פרסום התמונות של העיתונאית. מלבד זמן המאסר הממושך, יאלץ אבו עסא גם לשלם לפרי 16 אלף שקלים פיצויים. "מדובר ברע ונבזות"

גזר דין סאבר אבו עצא מתל שבע שפרץ לרכב וגנב את הטלפון הסלולרי של שרון פרי/חדשות 12

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שני) שלוש שנים ותשעה חודשי מאסר בפועל על סאבר אבו עסא, תושב תל שבע בן 29, שהורשע בגניבת והפצת התמונות האינטימיות של העיתונאית שרון פרי. כמו כן, גזר בית המשפט על אבו עסא לשלם 16 אלף שקלים כפיצוי לשרון פרי.

השופט דניאל בן טולילה קבע כי מדובר בעבירות שבוצעו בזמן קצר והן תולדות של העבירה הקודמת. "מדובר ברוע ובנבזות", אמר השופט.

על פי כתב האישום, אבו עסא פרץ לרכבה של העיתונאית ושדרנית הספורט, גנב את מכשיר הטלפון הנייד שלה, והעלה לרשתות החברתיות תמונות אינטימיות של פרי. אבו עסא הואשם בעבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית באמצעות פרסום והפצה של חומר אינטימי. בנוסף לכך, הואשם אבו עסא בפריצה לרכב, גניבה, חדירה לחומר מחשב כדי לבצע עבירה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והשמדת ראיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העובדה שהמתלוננת המשיכה בחייה, לא אמורה לפעולה לחובתה". שרון פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) מסרה באשר לגזר הדין בעניינו של אבו עסא כי "בית משפט השלום בבאר שבע קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר היום עונש של 45 חודשי מאסר בפועל על סאבר אבו עסא, שהורשע לאחר שמיעת ראיות בביצוע עבירות רבות". בהכרעת הדין קבע בית המשפט, לפי הפרקליטות, כי הנאשם פרץ לרכבה של פרי, גנב ממנו את ארנקה ואת הטלפון הנייד, העלה ממנו תמונות עירום לחשבון האינסטגרם שלה ואף הגיב בחשבון הפייסבוק שלה בשמה.

עוד בוואלה!

המשטרה מחפשת אחר מפיץ התמונות של שרון פרי

לכתבה המלאה
דיון להארכת מעצר חשוד בגניבת הנייד של שרון פרי, בית משפט השלום בבאר שבע, ספטמבר. בני בן סימון
דיון בהארכת מעצרו של אבו עסא, ספטמבר 2016/בני בן סימון

עוד נמסר מהפרקליטות כי "הנאשם פעל לטשטש את מעשיו ולהקשות על גילוי הפעולות שבוצעו בטלפון הגנוב בכך שפרמט אותו לפני שמכר ולאחר שנמלט, סיכן אזרחים בכביש בנהיגתו הפרועה". הפרקליטות ביקשה בשלב הטיעונים לעונש להטיל על הנאשם עונש של ארבע שנות מאסר בפועל, זאת בין היתר לאור עברו הפלילי של הנאשם והפגיעה הנפשית הקשה במתלוננת.

עו"ד אסף בר יוסף מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) מסר לאחר מתן גזר הדין כי "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות במלואה, והטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל משמעותי וכן פיצוי למתלוננת, תוך שהדגיש כי על בית המשפט לתת ידו למאבק של הפצת תמונות אינטימיות וזאת באמצעות ענישה מחמירה". עו"ד בר יוסף הוסיף כי "בית המשפט קבע שהעובדה שהמתלוננת המשיכה בחייה, לא אמורה לפעולה לחובתה ויש להכיר בפגיעה הרבה שנגרמה לה בעקבות הפרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully