וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מחפשת אחר מפיץ התמונות של שרון פרי

21.5.2018 / 11:22

סאבר אבו עסא, שהורשע ביום חמישי בהפצת תמונות העירום של עיתונאית הספורט, נמלט מבית המשפט לאחר שסירב להכנס לדיון בעניינו. המשטרה פשטה על ביתו של אבו עסא בתל שבע, אך לא הצליחה לאתרו

המשטרה מחפשת בימים האחרונים אחר מפיץ תמונות העירום של השדרנית שרון פרי, סאבר אבו עסא, תושב תל שבע. אבו עצא הורשע במעשה ביום חמישי האחרון, והמשטרה הוציאה צו מעצר נגדו.

אבו עסא הגיע ביום חמישי לדיון בבית המשפט לשמיעת הכרעת דינו, אולם שם נתקל בצלמים רבים ונמלט מהמקום. במהלך הדיון שופט בית משפט השלום, דניאל בן טולילה, הוציא צו מעצר מיידי נגדו. על אבו עצא נגזר מעצר בית, עד תום ההליכים נגדו. המשטרה פשטה על ביתו אך לא הצליחה לאתרו.

השופט הרשיע את אבו עסא בפגיעה בפרטיות והטרדה מינית באמצעות פרסום והפצה, גניבה וחדירה לחומרי מחשב כדי לבצע עבירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחילת הפרשה בספטמבר 2016, אז שהתה פרי בחוף הים באשקלון. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, עסא ניצל את היעדרותה של פרי, פרץ למכוניתה ולקח את תיקה. לאחר שגנב את מכשיר הטלפון הנייד שלה, נכנס לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, והעלה תמונות עירום מהמכשיר הנייד.

המשטרה, בהוראת השר גלעד ארדן ערכה חיפושים נרחבים לאיתור המפיץ והוא נעצר כשבועיים לאחר האירוע. במהלך הדיון שהתקיים בהארכת מעצרו בספטמבר לפני כשנתיים, אמר עורך דינו אורי דייגי, כי מרשו מכחיש את החדשות נגדו, והביע טענות כלפי הדרך בה ביצעה המשטרה את מעצרו. "איזו סיבה יש לקפוץ על אדם באמצע הכביש בגלל עבירה של פגיעה בפרטיות?", אמר דייגי, והוסיף: "זה מעצר שעושים לרוצחים או לעבריינים. המשטרה יצאה מפרופורציות בנושא הזה וגרמה לסיכון העוברים והשבים. הדבר לא מצדיק מעצר שמסכן אנשים".

דיון להארכת מעצר חשוד בגניבת הנייד של שרון פרי, בית משפט השלום בבאר שבע, ספטמבר. בני בן סימון
אבו עסא בדיון בהארכת מעצרו לפני כשנתיים/בני בן סימון

סנגורו של אבו עסא הוסיף כי לחשוד אין היכולת הטכנית לבצע את העבירות שהמשטרה מייחסת לו. "הוא מכחיש כל קשר לגניבת הטלפון ושליחת התמונות, הוא לא ידע מי זו שרון פרי עד מעצרו. אנחנו מקווים שהמשטרה תגיע לחקר האמת", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully