וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירת בבית האבות משען בב"ש אובחנה כחולת קורונה; הופסקו ביקורי המשפחות

23.5.2020 / 12:28

הדיירת בת ה-87 מהמחלקה הסיעודית אובחנה ואושפזה בבית חולים במצב בינוני. ההנהלה מסרה למשפחות כי הופסקו הביקורים לעת עתה וכי הועברה דרישה למשרד הבריאות לבצע בדיקות לכלל הדיירים והצוות. עד כה מתו בבית האבות 14 דיירים שחלו בנגיף

עריכה: אביחי ברוך

דיירת בת 87 מהמחלקה הסיעודית בבית האבות "משען" בבאר שבע אובחנה אתמול (שישי) כחולה בנגיף הקורונה. היא אושפזה בבית החולים ומצבה מוגדר בינוני, עד כה מתו 14 דיירים מבית האבות שחלו בנגיף.

בהודעה למשפחות הדיירים נמסר כי הביקורים הופסקו וכי נעשה פנייה למשרד הבריאות בדרישה לערוך בדיקות לכלל הדיירים והצוות במחלקה. "על מנת להבטיח את המשך בריאות דיירינו, אנו ממשיכים במדיניות החדרים המבודדים והתנהלות הצוות תחת מיגון נדרש", נכתב בהודעה. "אנו ממשיכים לטפל בדיירי המחלקה תוך מדיניות מחמירה של בידוד והגנה מלאה, מבלי להסתמך רק על תוצאות הבדיקות".

בית האבות משען בבאר שבע שבו מתו דיירים שנדבקו בקורונה. אתר החדשות באר שבע נט, אתר רשמי
הועברה דרישה לביצוע בדיקות לכלל הדיירים. בית האבות "משען" בבאר שבע/אתר רשמי, אתר החדשות באר שבע נט

בחודש שעבר מתה הדיירת ה-14 מהנגיף בבית האבות בעיר. זמירה ארצי, בת 82, הגיעה למשען לפני כמה שנים, וב-28 במרץ אושפזה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. עופר, בנה, סיפר כי "לא הספקנו להיפרד ממנה. כשישבנו לארוחת החג עדכנו אותנו על מותה". ארצי הותירה אחריה שלושה ילדים ותשעה נכדים.

עוד בוואלה!

20 חולי קורונה בבית אבות באשדוד; משען ב"ש: שוקלים יציאה מהבידוד

לכתבה המלאה

לאחר מותה של ארצי מסרה הנהלת בית האבות כי "ההתפרצות שהייתה בגל הראשון דוכאה כליל". לדבריהם, בשלב זה נשקלת הסרה מבוקרת ואיטית של צעדי הבידוד שננקטו בשבועיים האחרונים. בבדיקות האחרונות שלושה דיירים נמצאו חיוביים לנגיף.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully