וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר בת ה-49 היא הקורבן הצעיר ביותר מקורונה: "נלחמה להקים משפחה"

31.3.2020 / 9:54

בבית החולים אסף הרופא נקבע מותה של תמר פרץ לוי מלוד, שסבלה ממחלות רקע ונדבקה בנגיף. היא הותירה אחריה תאומים בני ארבע, שלאחר לידתם בעלה הלך לעולמו מדום לב. בבית החולים שיבא מתה חולה נוספת כבת 50, ומניין הקורבנות עלה ל-17. 4,831 ישראלים נדבקו עד כה במחלה

צילום: דוברות רה"מ

מניין קורבנות הקורונה בישראל עלה הבוקר (שלישי) ל-17, עם מותן של שתי נשים נוספות. בבית החולים אסף הרופא נקבע מותה של תמר פרץ לוי שהלכה לעולמה בגיל 49 והיא הקורבן הצעיר ביותר מהמחלה בישראל. פרץ לוי, תושבת לוד, אובחנה כחיובית לנגיף ביום חמישי וסבלה ממחלות רקע. היא הותירה אחריה תאומים בני ארבע, שלאחר לידתם מת בעלה, שמעון, מדום לב.

בבית החולים שיבא נקבע מותה של אישה נוספת בשנות ה-50 לחייה, שסבלה ממחלות רקע. היא אושפזה במשך עשרה ימים במחלקת טיפול נמרץ לחולי קורונה בבית החולים - והיום נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. במקביל, בבית החולים אסף הרופא התברר כי הגבר בן ה-58 שמת אתמול מקורונה לא היה חיובי לנגיף.

"תושבת העיר שלנו הלכה הלילה לעולמה מהמחלה הארורה של הקורונה", כתב ראש עיריית לוד, יאיר רביבו. "אנו מלווים את המשפחה במקרה הטראגי הזה והכה מסובך שבו רוב בני משפחתה נמצאים בבידוד. תמר הייתה גיבורה, הנדסאית באלתא שבתעשייה האווירית, נלחמה שנים רבות להקים משפחה ולהביא את התאומים לעולם".

תמר פרץ לוי בת ה49, נפטרה ממחלת הקורונה, 31 במרץ 2020. באדיבות המשפחה
הותירה אחרי תאומים בני ארבע. תמר פרץ לוי/באדיבות המשפחה

4,831 ישראלים נדבקו עד כה בקורונה, בהם 83 המאושפזים במצב קשה. בסך הכל החלימו 163, ששוחררו לבתיהם. בעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה הממשלה אישרה הלילה הגבלות נוספות במרחב הציבורי, בהן איסורים נגד התקהלות בציבור, תפילות במרחב הפתוח ואף הנחיות לליל הסדר. ההנחיות החדשות במסגרת תקנות הגנה לשעת חירום הובאו לאישור בישיבה טלפונית שנערכה בשעות הערב.

אחרי שעד עתה אושרו תפילות במרחב הציבורי של עד עשרה אנשים - מעתה ייאסרו כל התפילות במרחב הציבורי. במקום זאת, הן יתקיימו באופן יחידני ופרטי בלבד.

כמו כן, חתונות ייערכו בחוג משפחתי מצומצם, ללא מוזמנים ואורחים, ולא ניתן יהיה לקיים אותן במרחב הציבורי. הלוויות יתקיימו עם עד 20 אנשים. בריתות יתקיימו בקרב עד עשרה אנשים, אף הן בשטח פתוח. כמו כן, קיימת המלצה לערוך את ערב ליל הסדר בהשתתפות המשפחה הגרעינית בלבד, שמתגוררת בתוך הבית. מי שמתגורר לבד - יקיים את הסדר לבדו.

בניגוד לדברים שאמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת, תותר יציאה ממקום מגורים של אנשים הגרים באותו הבית, לזמן קצר ולמרחק של עד מאה מטרים. אין הגבלה על התקהלות של עד שני אנשים שאינם מאותה משפחה גרעינית, כפי שנמסר מוקדם יותר.

רחוב הרצל בהדר הכרמל בחיפה ריק במהלך התפרצות מגיפת הקורונה בישראל. 29 במרץ 2020. יואב איתיאל, אתר רשמי
מרכז מסחרי ריק מאדם בחיפה/אתר רשמי, יואב איתיאל

במקביל, אחרי עיכוב של שבוע - משרד האוצר פרסם את התכנית הכלכלית שנועדה לסייע למשבר שנגרם למשק. בין השאר היא כוללת שורת צעדים שנועדו להרחיב את רשת הביטחון עבור האזרחים ובעיקר לסייע לעסקים שנפגעו מהמשבר. בינתיים, חלק מההנחיות והצעדים הכלכליים צפויים לעבור קודם את הכנסת - מה שעשוי להוות בעיה כל עוד עדיין לא הושבעה ממשלה.

(עדכון ראשון: 08:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully