וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמלט ממיון בצפון: אדם שחשוד שחלה בקורונה נעצר בבאר שבע

17.3.2020 / 13:29

החשוד אושפז בבית חולים בצפון הארץ, והצליח לברוח ברכבת דרומה. המשטרה יצרה קשר עם רכבת ישראל שהפסיקה את הנסיעה, ושוטרים עצרו את הגבר בסמוך לתחנת האוניברסיטה בעיר. צפו בתיעוד

צילום: משטרת ישראל

אדם החשוד שחלה בקורונה נעצר היום (שלישי) לאחר שנמלט ממיון בבית חולים בצפון הארץ. עם קבלת דיווח כי החשוד בהידבקות בנגיף נמצא בדרכו ברכבת לבאר שבע, יצרה המשטרה קשר עם רכבת ישראל ותנועת הקו נעצרה בסמוך לאוניברסיטת באר שבע.

שוטרים בציוד מגן שהוזעקו למקום סרקו אחר החשוד ברחבי הקרונות. משנמצא, הוא עוכב תוך הרחבת הקהל מהמקום. בהמשך הועבר הגבר להמשך טיפול ובבדיקה בבית החולים סורוקה בעיר.

מעצר חולה עם חשד לקורונה בתחנת הרכבת בבאר שבע 17 במרץ 2020. -, צילום מסך
מעצר החשוד בתחנת הרכבת בבאר שבע, הלילה/צילום מסך, -

ביום שבת האחרון, גבר בן 47 תושב תל אביב, נעצר בחשד שהפר את צו הבידוד המורה על שהייה בבית על כל החוזרים מחו"ל או על מגעים עם חולים מאומתים. לאחר קבלת דיווח אודות הפרת הצו, נפתחה חקירה משטרתית והחשוד אותר שוהה במרחב הציבורי, ברחוב בוגרשוב בעיר. מחשש להידבקות בנגיף הקורונה, השוטרים שביצעו את המעצר התמגנו כפי הנדרש.

מהחקירה הראשונית עלה כי הגבר יצא מביתו גם ביום שישי, ואף היה מעורב בתקיפת מאבטחים בתחנת רכבת ההגנה. הוא הובא לחקירה במשטרת מחוז תל אביב, ולאחר היוועצות עם פרקליטות המדינה הוחלט כי החשוד ייעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully