וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 47 מתל אביב נעצר על ידי המשטרה בחשד להפרת צו בידוד

14.3.2020 / 23:51

לאחר דיווח אודות הפרת הצו, נפתחה חקירה משטרתית והחשוד אותר ברחוב בוגרשוב בעיר. הוא נעצר על ידי שוטרים שהתמגנו מחשש להידבקות בנגיף, והועבר לחקירה. במהלכה התגלה כי הפר את הבידוד לפני כן - ואף היה מעורב בתקיפת מאבטחים ברכבת ההגנה

צילום:מקור אמין , עריכה: שאול אדם

גבר בן 47, תושב תל אביב, נעצר אתמול (שבת) על ידי המשטרה בחשד שהפר את צו הבידוד המורה על שהייה בבית על כל החוזרים מחו"ל או על מגעים עם חולים מאומתים. לאחר קבלת דיווח אודות הפרת הצו, נפתחה חקירה משטרתית והחשוד אותר שוהה במרחב הציבורי, ברחוב בוגרשוב בעיר. מחשש להידבקות בנגיף הקורונה, השוטרים שביצעו את המעצר התמגנו כפי הנדרש.

מהחקירה הראשונית עלה כי הגבר יצא מביתו גם ביום שישי, ואף היה מעורב בתקיפת מאבטחים בתחנת רכבת ההגנה. הוא הובא לחקירה במשטרת מחוז תל אביב, ולאחר היוועצות עם פרקליטות המדינה הוחלט כי החשוד יעצר. מחר יתקיים דיון בבקשה להארכת מעצרו ללא נוכחותו.

אכיפת המשטרה :
בן 47 מת"א נעצר נעצר בחשד להפרת צו הבידוד. אין, אתר רשמי
מעצרו של החשוד בהפרת צו בידוד, אתמול/אתר רשמי, אין

האירוע מתקיים כשברקע הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו על הגבלות נוספות שיחולו על הציבור, כחלק מהמאבק להתפשטות נגיף הקורונה. הוא הודיע כי "כל מה שקשור לתרבות הפנאי יופסק החל ממחר בבוקר". נוסף על כך, לא יתקיימו מחר לימודים בגני הילדים ומעונות היום, ותיאסר שהייה של יותר מעשרה אנשים באותו מרחב. החלטה בנוגע לתחבורה הציבורית טרם התקבלה, אך נתניהו הדגיש: "מי שלא צריך ללכת לעבודה - שיישאר בבית".

עוד בוואלה!

הנחיות הקורונה החדשות: מקומות בילוי ייסגרו וגני הילדים יושבתו

לכתבה המלאה

במסגרת דבריו, נתניהו ציין כי יביא לאישור הממשלה שימוש באמצעים טכנולוגיים ששימשו עד כה למאבק בטרור, למעקב אחר חולים. "האויב בלתי נראה, אבל אנחנו יכולים לאתר אותו", הסביר. "אנו מפעילים את כל האמצעים שבידינו, גם אמצעים טכנולוגיים ודיגיטליים שהשתמשנו בהם למלחמה בטרור, נמנעתי להשתמש בהם בציבור האזרחי, אבל אין ברירה". לדבריו, "המלחמה בנגיף מחייבת אותנו לנקוט באמצעים מיוחדים. יש פגיעה מסויימת בפרטיות של אותם אנשים שנבדוק עם מי הם באו במגע, מה קדם לזה, מה בא אחרי זה". הוא הוסיף כי "זה נותן כלי אפקטיבי לאיתור הנגיף ולנסות לבודד אותו, במקום לבודד את המדינה כולה. זו הדרך לכוון את המאמצים שלנו: איתור מהיר ואפקטיבי של הנגיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully