וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: הסוף הטרגי של מי ששיגר עצמו לחלל כדי להוכיח שהעולם שטוח

24.2.2020 / 0:04

מהנדס רקטות חובבן (ונהג לימוזינה ביום יום) ניסה לשגר את עצמו לחלל ברקטה אותה בנה בביתו, מתוך מטרה לספק הוכחות שכדור הארץ הוא בכלל לא כדור. אחרי שכבר התרסק פעמיים בעבר ונפצע באורח קשה, הוא ניסה לעשות זאת שוב והתוצאה הייתה קטלנית

גבר רוצה לשגר רקטה ולהוכיח שהעולם שטוח/צילום: יוטיוב, עריכה: ורד לידני

בסרטון - הניסיון הקודם של מייק יוז לשגר עצמו לחלל ברקטה ביתית כדי להוכיח שכדור הארץ שטוח לפני שנתיים


קשה להגיד שאנחנו מופתעים, אבל בכל זאת מדובר בחדשות עצובות - ההרפתקן מייק "המשוגע" יוז מצא את מותו בסוף השבוע לאחר ששיגר את עצמו לשמיים על גבי רקטה ביתית שהתרסקה. בתיעוד של האירוע שהתרחש בשבת האחרונה סמוך לברסטוב, קליפורניה, ניתן לראות שיוז בן ה-64 משגר את עצמו על גבי הרקטה המונעת בקיטור, לפני שהיא מתרסקת לקרקע. לפי הדיווח של TMZ יתכן שהתקרית צולמה לתכנית טלוויזיה חדשה, "אסטרונאוטים תוצרת בית", אשר אמורה לעלות לאקרנים בערוץ דיסקברי בשנה הקרובה.

בצילומים של התאונה הטרגית ניתן לראות את הרקטה משוגרת גבוה לאוויר ולאחר מספר שניות היא נראית נופלת חזרה לקרקע כשצעקות של צופים מבועתים נשמעות ברקע לפני שהיא מתרסקת.

ככה זה נראה (זהירות - קשה לצפייה)

למרות שמצנח נראה כשהוא משתחרר מהטיל כשהוא עולה שניות לפני ההתרסקות, נראה שהמצנח היא לא מאויש ועל פי החשד יוז היה עדיין בתוך הרקטה כשהמצנח השתחרר ממנה.

לפי האתר SPACE.COM' יוז היה במקום ביום שבת יחד עם בת זוגו וולדו סטייקס, מתוך מטרה להגיע עם הרקטה לגובה 5,000 רגל באוויר (כקילומטר וחצי) בזמן שהיה על הרקטה. המטרה של השניים היא להתקרב ככל האפשר לחלל משטח כדור הארץ, כ- 62 מיילים (1,000 ק"מ) ללא שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. יוז וזוגתו היו אחד משלושה צוותים שפעלו יחד כדי להתקרב ככל האפשר ל"קו קרמן" - קו דמיוני בגובה של 100 ק"מ מעל פני הים, אשר מסמן את הגבול בין אטמוספירת כדור הארץ לבין החלל החיצון.

תמונה של הרקטה בה שיגר את עצמו יוז פורסמה באתר האינטרנט שלו ביום רביעי, שלושה ימים לפני השיגור הקטלני. הוא גם פרסם סרטון לסרט תיעודי 'רוקטמן' על כוונתו להוכיח שכדור הארץ שטוח. כן, יוז היה מאמין אדוק בתיאוריית הקונספירציה לפי ההעולם שלנו שטוח והוא קיווה לשגר את עצמו לחלל כדי להוכיח זאת.

עוד בוואלה!

האסטרונאוטית שחגגה את חנוכה בחלל הסתבכה עם אנשי הארץ השטוחה

לכתבה המלאה
מייק יוז והרקטה איתה הוא רצה להוכיח שכדור הארץ שטוח. Mad Mike Hughes, אתר רשמי
זו הרקטה איתה הוא שיגר את עצמו - ועליה הוא מצא את מותו/אתר רשמי, Mad Mike Hughes

יוז היה חבר ב"אגודת הארץ השטוחה" המאמינה שכדור הארץ הוא למעשה שטוח ושנאס"א, אריסטו ופיתגורס שיקרו לנו - והוא תכנן מזה שנים לשגר את עצמו ברקטה לשמים כדי להביא הוכחות מצולמות למה שהוא מאמין בו. נהג הלימוזינה מקליפורניה בנה לעצמו כבר מספר רקטות המופעלת בקיטור בעזרת כספי האגודה כדי לשגר עצמו ממדבר מוהאבי.

מייק יוז והרקטה איתה הוא רצה להוכיח שכדור הארץ שטוח. HO courtesy of Mad Mike Hughes via AP, AP
מייק "המשוגע" יוז ואחת מהרקטות הקודמות שלו/AP, HO courtesy of Mad Mike Hughes via AP
מייק יוז משגר את עצמו לחלל כדי להוכיח שכדור הארץ שטוח. Matt Hartman, AP
וככה זה נגמר אז/AP, Matt Hartman

הוא עשה זאת ב-2014 ונכשל בשלב ההוכחות - הוא הצליח לטוס על רקטה לגובה של כמעט 427 מטרים, נפצע קשה בנחיתה ונזקק לכמה חודשי שיקום. במרץ 2018 הוא ניסה לעשות זאת שוב ושיגר את עצמו לחלל ברקטה תוצרת בית שבנה בעצמו כדי לצלם את כדור הארץ ולהוכיח שהמבנה שלו שטוח ולא כדורי. הוא הגיע אז לגובה של 570 מטרים - והתרסק בלי להביא הוכחות לכלום ועם פציעת גב קלה. בפעמים הקודמות הוא ניצל בזכות המצנחים המחוברים לרקטה, אולם הפעם לא שפר עליו גורלו והוא מצא את מותו בהתרסקות.

צפו בטריילר לסרט "רוקטמן" על ניסינותיו של יוז לשגר את עצמו לחלל ולהוכיח שהעולם שטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully