וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמינים שמבנה כדור הארץ שטוח מתכננים טיול ל"קצה העולם" - ושם תחכה להם הפתעה לא נעימה

24.3.2019 / 8:44

אנשי "אגודת הארץ השטוחה", שמאמינים שמבנה כדור הארץ שטוח ולא כדורי, מתכננים מסע לאנטארקטיקה במטרה להגיע לקצה העולם וליפול ממנו. מי מתנדב להצטרך אליהם עם מצלמה ולתעד את רגע הגילוי המביך?

גבר רוצה לשגר רקטה ולהוכיח שהעולם שטוח/צילום: יוטיוב, עריכה: ורד לידני

קבוצה של חובבי תיאוריות קונספירציה המאמינים שמבנה כדור הארץ שטוח - ולא כדורי - מתכננים לצאת למסע לאנטארקטיקה כדי להוכיח "אחת ולתמיד" שברגע שמגיעים לקצה העולם - נופלים ממנו. הם מאמינים שמרכז העולם הוא הקוטב הצפוני, אנטארקטיקה היא קיר קרח עצום המקיף את קצוות העולם ושהקוטב הדרומי כלל לא קיים. המאמינים הבולטים של ארגון "הארץ השטוחה" הביעו לאחרונה עניין בנסיעה ליבשת הרחוקה כדי להוכיח - בעיקר לנו - שבנאס"א טשטשו ראיות כל הזמן הזה ל"אמת על כדור הארץ".

בעוד הם מארגנים מסע חורץ גורלות (ואיך היינו מתים להצטרף אליהם רק כדי לראות איך יגיבו כשיגלו שלמסלול שלהם אין סוף), הוועידה הבינלאומית לארץ השטוחה (FEIC), שאינה קשורה לארגון הארץ השטוחה (לא ברור למה יש עוד אחת כזאת), מתכננת לצאת לשיט בשנה הבאה עבור האירוע השנתי החגיגי שלה. בהצהרה לדיילי מייל, מייסד FEIC, רובי דווידסון, הבהיר שהטיול ב-2020 הוא "רק שיט", ושהקבוצה עדיין לא מתכננת למצוא את קיר הקרח שבקצה העולם. על אף שהקרוז העתידי לא נועד לגלות עולם, תכניתם זכתה ללעג מצד מומחים המציינים שדרכי הניווט הקיימות בים מתבססות לחלוטין על המודל הכדורי של כדור הארץ - ובבחירה שלהם להישמע להם הם למעשה סותרים את עצמם.

הוכחה שכדור הארץ שטוח. צילום מסך
כך נראה בעצם כדור הארץ שלנו?/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully