וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרית בעיסאוויה: מח"ש תבדוק את הירי בילד בן התשע

מאלכ עיסא, תושב השכונה שבמזרח ירושלים, נפגע אתמול בראשו מכדור ספוג במהלך פעילות של כוח משטרה במקום. הוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם. אביו סיפר: "הוא נכנס למכולת לקנות ממתקים וביציאה קיבל כדור לפנים". המשטרה מסרה אתמול כי נסיבות המקרה בבדיקה

מתוך ה-FB של Free Jerusalem, עריכה: עמית שמחה

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה הבוקר (ראשון) על פתיחת בדיקה בנוגע לנסיבות התקרית במסגרתה נפגע אתמול מאלכ עיסא, ילד בן תשע, תושב שכונת עיסאוויה במזרח ירושלים, מכדור ספוג של המשטרה.

במהלך פעילות של כוח משטרה בשכונה, השתמשו אתמול השוטרים באמצעים לפיזור הפגנות, כתוצאה מהם נפגע הילד. בני משפחתו הביאו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים הסמוך לשכונה, ומשם הוא פונה להדסה עין כרם כשהוא סובל מפגיעה קשה בפניו ובראשו. מהמשטרה נמסר כי נסיבות המקרה נבדקות.

מאלכ עיסא, ילד בן תשע שנפצע מירי כדור ספוג של המשטרה בעיסאוויה, 15 בפברואר 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
"קיבל כדור ביציאה מהמכולת". מאלכ עיסא בן התשע/אתר רשמי, אתר רשמי

וואהל עיסא, אביו של הילד, סיפר אתמול כי "מאלכ היה עם האחיות שלו, הם לומדים בבית ספר בוואדי ג'וז. כשחזרו האוטובוס הוריד אותם בתחנה בכפר, ויש מרחק של 200 מטר לבית. בדרך כלל אימא שלהם באה עם האוטו לאסוף אותם, אבל היום אמרה שיש יום יפה ושיבואו ברגל. הוא נכנס למכולת לקנות ממתקים וביציאה מהמכולת קיבל כדור לפנים".

עוד בוואלה!

"כמעט כמו עוצר": תושבי עיסאוויה מיואשים מהמבצע המשטרתי המתמשך

לכתבה המלאה

לדברי האב, במקום הייתה התקהלות בגלל מעצר של מישהו בשכונה ו"התחילו לירות באוויר". עוד הוסיף כי בדרך כלל הם אוספים אותם עם האוטו כי "מפחדים על הילדים ודואגים תמיד. כל הזמן יש בלאגן בכפר אז אנחנו מפחדים שהילדים ייפגעו". עיסא אמר כי בנו עלול לסבול מנזק מוחי ולאבד את עינו.

זה יותר מחצי שנה שמתנהל מבצע משטרתי בשכונת עיסאוויה, ועד כה בוצעו מאות מעצרים, רבים מהם של קטינים. התושבים מחו כמה פעמים ואף השביתו את הלימודים פעמיים בשל פעילות של הכוחות סמוך למוסדות החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully