וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית בתוך שנה וחצי: רופא מתמחה בסורוקה שם קץ לחייו

בהודעה שהוציאה הנהלת בית החולים צויין כי היא מכנסת דיון דחוף בעקבות שורת המקרים הטראגיים ותודיע על המשך צעדיה. "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה", נמסר

מרכז רפואי סורוקה, באר שבע. ראובן קסטרו
מקרה רביעי בתוך שנה וחצי. בית החולים סורוקה/ראובן קסטרו

רופא מתמחה בבית החולים סורוקה שם קץ לחייו - כך מסרה אתמול (שבת) הנהלת בית החולים שבבאר שבע. מדובר במקרה הרביעי המתרחש בבית החולים בתוך כשנה וחצי. בהודעה מטעם הנהלת בית החולים נמסר כי היא מכנסת דיון דחוף בעקבות המקרים הטראגיים ותודיע על צעדיה. "אנו משתתפים בצער המשפחה", נכתב בהודעת בית החולים.

למקרה הנוכחי קדמו התאבדויות של מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית חולים, ד"ר אלכס ברזובסקי, רופא גרעיני, ד"ר מרק פרייסקל ומנהל מחלקת טיפול נמרץ לב, ד"ר אבי שמעוני.

ד"ר אבי שמעוני, מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב בביה"ח סורוקה. דוברות סורוקה,
ד"ר אבי שמעוני, מנהל מחלקת טיפול נמרץ לב ששם קץ לחייו ב-2018/דוברות סורוקה

במכתב התאבדות שהשאיר ד"ר ברזובסקי, ששם קץ לחייו ביולי 2018, הוא האשים את ההסתדרות הרפואית (הר"י) בכך שפגעו במעמדו הרפואי באופן לא מוצדק כשאסרו עליו להמשיך להכשיר מתמחים חדשים במחלקה. כמו כן, נטען במכתב כי בהר"י ביקשו להצמיד לד"ר ברזובסקי מומחה מעליו שיפקח על תהליך הכשרת המתמחים, דבר אשר פגע בו באופן אישי. עוד הוא ביקש במכתבו כי הרופאים איתם הסתכסך בהסתדרות הרפואית ובסורוקה לא יגיעו להלווייתו.

שבוע לאחר מכן הקימה ההסתדרות הרפואית ועדת בדיקה מיוחדת ובלתי תלויה להתאבדותו. יו"ר ההסתדרות הרפואית (הר"י), פרופ' ציון חגי, הודיע במכתב לכלל הרופאים החברים בהסתדרות על הקמת הוועדה, שבראשה עמד שופט בית משפט העליון בדימוס והמשנה לנשיאת בית המשפט העליון לשעבר, סלים ג'ובראן.

|(עדכון ראשון: 25/1, 23:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully